تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۴

اتحادیه جهانی پست برتری موزه ارتباطات درسال ۱۴۰۰ را مورد توجه قرار داد

اتحادیه جهانی پست برتری موزه ارتباطات درسال ۱۴۰۰ را مورد توجه قرار داد
نگاه اقتصاد - اتحادیه جهانی پست، در صفحات مجازی خود از برتری موزه ارتباطات در بین سایر موزه های کشور از سوی ایکوم ایران خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ اتحادیه جهانی پست در شبکه های اجتماعی خود خبر برتری موزه ارتباطات در بین سایر موزه های کشور بر اساس رای کمیته ملی موزه های ایران را منتشر کرد.

در این خبر که در پلتفرم های توییتر، فیسبوک و لینکدین منتشر شده است گفته شده است که موزه پست و ارتباطات به دلیل خلاقیت، نوآوری و دیجیتالی سازی فعالیتهای خود زنده است و از سوی کمیته ملی موزه های ایران شایسته تقدیر شد.

گفتنی است سایر اقدامات پست ایران و موزه ارتباطات در یکسال اخیر موردتوجه این نهاد بین المللی قرار گرفته است.

انتشار تمبر نوروز ۱۴۰۰ ، برگزاری تورهای مجازی موزه گردی در ایام شیوع ویروس کرونا، همکاری با سایر موزه های کشور در برپایی تورهای مجازی، برتری موزه ارتباطات و رویدادهای ایام هفته پست در سال گذشته (از جمله برگزاری جشنواره های کاریکاتور با موضوع پست وکرونا و ورقه های پستی و اقلام فیلاتلیک دوره قاجار،سوخته نگاری تصاویر قدیمی پست ایران) و همچنین خدمت رسانی نامه رسانان و استمرار خدمت رسانی پست ایران در روزهای کرونایی ازجمله مواردی است که اتحادیه جهانی پست در یکسال اخیر به عنوان اخبار ویژه پست ایران از آن نام برده است .

خاطر نشان می سازد موزه ارتباطات ایران در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره موزه های برتر که هفته گذشته در کمیته ملی موزه های ایران برگزار شد، علاوه بر دریافت جایزه اول بخش موزه‌های دولتی بزرگ با شاخص «تلاش برای بقا» و کسب رتبه دوم در شاخص خلاقیت و نوآوری، در بخش سوم از سوی کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) به دلیل تلاش در توسعه فعالیت موزه‌ها در فضای مجازی و کمک به تجهیز آنها شایسته تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.