تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

فوریت های پزشکی به پنج هزار ایلامی مبتلا به کرونا ارائه شد

فوریت های پزشکی به پنج هزار ایلامی مبتلا به کرونا ارائه شد
ایلام - رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج هزار و ۱۴۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون توسط پایگاه های اورژانس ۱۱۵ خدمات فوریت های پزشکی دریافت کرده اند.

دکتر صیدنور علیمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: از مجموع این تعداد بیمار، سه هزار و ۶۲۹ نفر که با اورژانس ۱۱۵ تماس برقرار کرده بودند به بیمارستان های استان اعزام شدند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین یک هزار و ۵۲۲ نفر نیز بین مراکز درمانی منتقل شده اند.

دکتر علیمرادی ادامه داد: تاکنون ۱۵۵ نفر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ به کرونا مبتلا شده اند و یک نفر نیز از پرسنل اورژانس نیز در راه دفاع از سلامت مردم در مقابله با کرونا به درجه شهادت نائل شده است.

وی افزود: هم اکنون ۴۳ پایگاه فوریت‌های پزشکی در استان فعال است که از این تعداد در قالب ۱۳ پایگاه شهری، ۲۹ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی در حال خدمت به مردم استان هستند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همه آمبولانس ها در استان مجهز به GPS بوده و به صورت شبانه روزی جهت افزایش کیفیت خدمات رصد می شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.