تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

رییس جمهور منتخب باید با کفایت، با ایمان، ضد فساد و تبعیض باشد

رییس جمهور منتخب باید با کفایت، با ایمان، ضد فساد و تبعیض باشد
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رییس جمهوری که انتخاب می‌شود با توجه به اهمیت فوق‌العاده دستگاه‌های اجرایی کشور باید باکفایت ، با ایمان، ضد فساد، تبعیض و بی عدالتی باشد.

 

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز جمعه در بازدید از یگان‌های موشکی این نیرو به شاخص‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای تشکیل دولت اسلامی در گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رییس جمهور باید برای توسعه کشور به توان و ظرفیت داخلی به ویژه جوانان اعتقاد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها زورگو و مستکبر هستند و با ثبات، امنیت و رشد اقتصادی ،علمی و عزت بین المللی جمهوری اسلامی مخالف هستند، گفت: آمریکایی‌ها شهید سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردند و در معاهده‌ها همیشه متقلب بوده‌اند و ملت‌ها و دولت‌ها را فریب داده‌اند و امروز نیز بدخواهان و دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند مردم در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بنابراین مردم باید با بصیرت، برای حضور حداکثری در جشن تکلیف سیاسی انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: ما به شعار سال، بعنوان نقشه راه و یک منشور نگاه می‌کنیم و همه توان‌ خود را برای تحقق پشتیبانی از تولید و کنار زدن مانع‌های آن به کار می‌گیریم.

فرمانده ندسا با تاکید بر اینکه باید طرح تامین امنیت در دریاها مردمی شود، ادامه: تلاش می‌شود امسال با توسعه بسیج دریایی مردم پایه و رفع برخی مشکلات در حوضچه‌های صیادی، زمینه صید و صیادی برای صیادان ارتقا داده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: افتخار ما است که خادم مردم شریف ایران اسلامی هستیم، ما و ملت عزیز ایران، اعضای یک خانواده هستیم و برای عزت و زندگی شرافتمندانه این مردم هر گونه خدمتی از دستمان برآید انجام خواهیم داد.
سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: عزت، رشد و بالندگی در حوزه‌های مختلف دفاعی، ساخت و تولید انبوه تجهیزات نظامی و توان بازدارندگی امروز در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط و فقط با اجرایی شدن فرمان‌های مقام معظم‌ رهبری محقق شده‌ است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.