تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

امام جمعه ایلام:

حضور مردم در انتخابات مایه امید دوستان و خواری دشمنان می شود

حضور مردم در انتخابات مایه امید دوستان و خواری دشمنان می شود
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم با حضور خود در یک همه‌پرسی همگانی سرنوشت چندین ساله خود را به فردی می سپارند که مقدرات کشور را تعیین می کند که می تواند مایه امید دوستان و خواری دشمنان انقلاب شود.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز جمعه در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: انتخابات می‌تواند مایه عزت و سرافرازی مردم و نیز می‌تواند موجب ندامت و پشیمانی شود بنابراین انتخابات آگاهانه ارزشمند است.

وی افزود: وزیر خارجه سابق آمریکا اعلام کرده بود در انتخابات دوره‌های گذشته ایران چنانچه نیروی انقلابی رای بیاورد تحریم‌های ما بی اثر می شود بنابراین باید کاری کنیم که نیروی منتخب مردم نباشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: زمانیکه دشمنان انقلاب در خارج از کشور برای اغفال مردم تلاش می کردند، ۸۰ درصد خواسته آنها با ریختن مردم به خیابان ها تحقق پیدا کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دیروز در فضای مجازی راهبرد انتخابات و مجلس را برای مردم ترسیم کرد و تاکید داشتند باید کسی انتخاب شود که مشکلات مردم را بداند و تلاش کند این مشکلات را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مشکل اصلی مردم بیکاری جوانان، معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه و تولید است همچنین سیاست غلطی که جوان مبتکر از فعالیت دلسرد و کشاورز تولید کننده با مشکل مواجه می شود، است و مسائل سیاسی و فرهنگی نیز در اولویت های بعدی قرار دارند.

کریمی تبار تاکید کرد: مردم باید از گزینه‌های داوطلب و توانمند استفاده و فرد مناسب را انتخاب کنند و با حضور خود پای صندوق های رای اجازه تحقق به اهداف دشمنان ندهند.

وی اضافه کرد: همه ما به خصوص احزاب، بزرگان ایلات، طوایف و خواص جامعه طوری تبلیغ کنند که مردم پای صندوق رای بیایند چرا که دشمن می‌خواهد شور انتخابات در مردم کاهش یابد و پای صندوق های رای حاضر نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان به سفر وزیر بهداشت به ایلام اشاره کرد و گفت: از سفر اخیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ایلام تقدیر می‌کنم چرا که در ایام کرونا وزارت بهداشت تلاش بسیاری برای مبارزه با بیماری کردند و در سفر اخیر وعدهای جدی دادند که برای استان کارساز است.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: قول تکمیل و تجهیز بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی مرکز استان، راه اندازی و تجهیز بیمارستان ملکشاهی، ایجاد مرکز رادیوتراپی که یکی از نیازهای اساسی استان برای بیماران سرطانی و راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی در مرکز استان و کمک به احداث بیمارستان در شهرستان بدره، سیروان و هلیلان که فاقد بیمارستان هستند از وعده های وزیر بهداشت است.

وی افزود: انتظار می‌رود رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز تا حصول نتیجه نهایی پیگیر این موضوع باشد و به قول خود عمل کند.

امام جمعه ایلام به قطعی های برق و آب در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط گرما و کمبود آب مشکلات فراوانی بوجود آمده که مردم با صرفه جویی می توانند بخش عمده‌ای از آن را جبران کنند و مدیران شرکت برق و آب و فاضلاب نیز با مدیریت خود خاموشی و قطع آب را به حداقل برسانند.

وی تاکید کرد: توزیع برق باید بصورت عادلانه باشد چرا که نوسان آن مشکلات عدیده ای برای مردم به وجود آورده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: مدیران کاری نکنند با بوجود آمدن مشکلات مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار به در پیش بودن سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: همه مسلمانان دنیا مدیون ایشان هستند و باید مراسمی متناسب با منزلت و شان امام راحل و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.