تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان ایلام: 

همه ایتام شهرستان دره شهر صاحب مسکن شده اند

همه ایتام شهرستان دره شهر صاحب مسکن شده اند
نگاه اقتصاد

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام در نشست مشترک با امام جمعه و فرماندار دره شهر گفت:همه ایتام شهرستان دره شهر صاحب مسکن شده اند و نیاز مسکن سایر مددجویان واجد شرایط شهرستان نیز در صورت تهیه زمین امسال برطرف می شود.

وی افزود:دره شهر از شهرستانهای خوب و موفق در خدمت رسانی بهینه و مطلوب به نیازمندان است و این شهرستان امسال در طرح ایران مهربان از شهرستانهای موفق استان بود.

قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام (ره) افزود:امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان از همراهان خوب کمیته امداد در راستای خدمت گذاری به محرومان هستند.

ایشان تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۲۷۰۰ سبد کالا با همکاری دفتر امام جمعه ، خیرین و تلاش همکاران در بین نیازمندان دره شهر توزیع شده است.

این مسئول خاطر نشان ساخت: خدمات متنوع کمیته امداد توانسته است بخش مهمی از نیازهای مددجویان را برطرف کند که در این زمینه میزان مستمری امسال نسبت به سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

موسی نژاد اضافه کرد: در زمینه اشتغال امسال منابع مالی خوبی برای اشتغال در بین مددجویان و نیازمندان اختصاص داده شده که حدود دوبرابر سال گذشته خواهد بود.

وی گفت: سال گذشته صد درصد منابع اشتغال کمیته امداد جذب شد و امسال هم آمادگی داریم حداکثر تا پایان آذرماه برنامه های اشتغال زایی امداد را محقق کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) افزود: سال گذشته ۲ هزار خانواده مددجو در استان به توانمندی رسیده و امسال نیز برنامه توانمندی و خودکفایی ۳ هزار خانوار دیگر در دستور کار قرار دارد و ارتقای فرهنگ توانمندسازی باید علاوه بر خانواده های مددجو ، در بین مسئولان نیز توسعه یاید و نگاه مسئولان به مقوله توانمندسازی نیازمندان نیز باید تغییر کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.