تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت:

شخصیت برجسته امام خمینی(ره) در جهان تاریخ ساز شده است

شخصیت برجسته امام خمینی(ره) در جهان تاریخ ساز شده است
ایلام- مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: شخصیت ممتاز و برجسته امام خمینی (ره) برای همیشه در جهان تاریخ ساز شده است و به عنوان یک رهبر آزاده به همه نسل ها معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام محمد محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان یک انسان فرهیخته و اندیشمند و علامه ای شهیر و فاضل و رهبری ظلم ستیز و شجاع توانست با پشتوانه مردمی انقلابی طومار شاهنشاهی را در ایران برچیند و انقلاب اسلامی را احیا کند.

وی افزود: بدون شک هیچ کس مجاهدت ها و روشنگری های آن رهبر فرزانه را در آگاه سازی مردم و قیام علیه ظلم شاه فراموش نخواهد کرد.

وی یادآور شد: منش، رفتار و آزاد اندیشی امام خمینی (ره) به عنوان یک رهبر عالی مقام، ایشان را به همه جهان معرفی کرد و نام ماندگار این انقلاب را به واسطه نام بزرگ ایشان به همه جهانیان به فرموده مقام معظم رهبری شناساند.

حجت الاسلام محمدیان گفت: گرامی داشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب پاسداشت ارزش ها، مجاهدت ها و رهبری بی نظیر ایشان در تشکیل یک انقلاب مردمی استوار بر انقلاب ناب محمدی است.

وی افزود: نسل جوان باید با شخصیت وارسته و اهداف عالی و افکار بلند آن پیر فرزانه آشنا شوند و منش و رفتار ایشان را برای تداوم این انقلاب الگوی خود قرار دهند.

وی ضمن تسلیت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد این مناسبت ها را در تاریخ این انقلاب اثرگذار برشمرد و تاکید کرد: پس از رحلت امام خمینی این انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری تداوم یافت و جهان با شخصیت بزرگ آیت الله خامنه ای نیز آشنا شد.

وی خواستار معرفی ابعاد شخصیت وجودی امام خمینی (ره) و اثرگذاری قیام ۱۵خرداد در پیروزی انقلاب به نسل جوان شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.