تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

معاون استاندار ایلام:

قوانین تعزیرات حکومتی باید بروز و اصلاح شود

قوانین تعزیرات حکومتی باید بروز و اصلاح شود
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: قوانین تعزیرات حکومتی باید به روز رسانی و اصلاح شود تا بتوان اثر آنها را در تنظیم بازار مشاهده کرد.

جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه ساماندهی مرغ استان اظهار داشت: میزان جرایم در نظر گرفته شده توسط تعزیرات حکومتی در بسیاری از موارد متناسب با نوع جرم نبوده و بازدارنده نیست.

وی از مجموعه تعزیرات حکومتی استان خواست با انعکاس این مشکلات به مراجع بالادست برای اصلاح و بازنگری در خصوص آنها تلاش کنند.

معاون استاندار ایلام با بررسی وضعیت کاهش میزان جوجه ریزی در ایلام تاکید کرد: اگر ۱۰۰ درصد مرغ های تولیدی تحویل کشتارگاه شوند، مشکلی برای تامین مرغ بازار استان نداریم، اما باید میزان تلفات و شرایط ویژه را در نظر گرفت و برای افزایش میزان جوجه ریزی تا پیش از پایان خردادماه برنامه ریزی کرد.

رستمزاد با بیان اینکه بر اساس بررسی ها استان ایلام از نظر تامین گوشت مرغ کشتار روز در وضعیت بسیار مناسبی است، یادآور شد: باید با انجام مکاتبه با مرکز مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور برای ذخیره سازی مرغ مازاد کشتار روز را توسط پشتیبانی امور دام استان بگیریم.

وی با انتقاد از روند کند و عدم پیگیری برخی از مدیران دستگاه های اجرایی به بهانه پایان کار دولت و برگزاری انتخابات تاکید کرد: همه باید پای کار باشند و تحت هیچ شرایطی این توجیه ها پذیرفتنی نیست، تا روزی که عهده دار مسوولیت هستیم، باید پاسخگو و به وظیفه شرعی و انسانی خود که خدمت به مردم است، پایبند باشیم.

معاون اقتصادی استاندار ایلام در خصوص اجرای طرح ساماندهی کشتار غیر مجاز طیور استان گفت: همه دستگاه ها باید پای کار باشند و کشتارهای غیر مجاز را که عامل گرانی، بیماری و به خطر انداختن سلامت مردم هستند، جمع آوری شوند.

رستمزاد اضافه کرد: با تخصیص سهمیه مرغ کشتار روز به این افراد از طریق کشتارگاه و صدور مجوز قانونی برای آنان از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت می توان این کشتارهای غیر مجاز را ساماندهی کرد.

وی از همه فرمانداران استان خواست تا روز شنبه آینده طرح ساماندهی کشتار غیر مجاز را در شهرستان خود ساماندهی کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تداوم اجرای این طرح موجب نظارت بهتر از تولید تا مصرف در زمینه مرغ استان می شود.

رستمزاد همچنین خواستار برگزاری جلسه فوری برای تعیین تکلیف انتخابات اتحادیه مرغداران استان شد و گفت: باید این انتخابات هرچه سریعتر برگزار شود تا وضعیت نظارت ها بهبود یابد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.