تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

کشفیات سرقت در ایلام هشت درصد افزایش یافت

کشفیات سرقت در ایلام هشت درصد افزایش یافت
ایلام - رییس پلیس آگاهی استان ایلام از افزایش هشت درصدی کشفیات سرقت در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ علی مهری روز شنبه اظهار داشت: برابر مقایسه آماری صورت گرفته از ابتدای خرداد ماه سال جاری تا کنون به نسبت مدت مشابه در سال قبل شاهد کاهش سه درصدی انواع سرقت در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به افزایش هفت درصدی دستگیری سارقان در مدت یاد شده افزود: پیشگیری و مبارزه هدفمند با سرقت، توسعه احساس امنیت روانی در جامعه و کم کردن فاصله زمانی کشف تا وقوع جرم از جمله برنامه هایی است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ مهری با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیر مطمئن، پرهیز کنید و همچنین هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد،اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کرده و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید.

توقیف ۱۶ دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایوان

فرمانده انتظامی ایوان از توقیف ۱۶ دستگاه خودرو سواری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور گفت : در اجرای ماده ۲ و ۳ قانون آئین نامه راهنمایی و رانندگی و در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با وسایل نقلیه متخلف و بدون پلاک در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا ۱۶ دستگاه خودرو سواری به دلیل رانندگی فاقد پلاک ، فاقد گواهینامه و شکایت قضایی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ عالی پور با بیان اینکه اجرای این طرح دائمی بوده و با جدیت دنبال خواهد شد، یادآور شد: تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک به بهانه های مختلف از جمله تصادفی بودن، نو بودن، مفقودیت و یا سرقت پلاک و پلاک مخدوش ممنوع بوده و مشمول این طرح خواهند شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.