تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

پیکر خبرنگار پیشکسوت ایلامی در خانه ابدی آرام گرفت

پیکر خبرنگار پیشکسوت ایلامی در خانه ابدی آرام گرفت
.

 

ایلام -پیکر حاج سامی شهبازی خبرنگار پیشکسوت ایلامی و رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام صبح روز جمعه در میان بدرقه مسئولان ایلامی، اهالی رسانه و خانواده اش تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت رضا (ع) ایلام آرام گرفت.

در این آیین پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر پیکر این خبرنگار فقید، پیکر پاکش در میان اندوه و اشک شرکت کنندگان و خانواده داغدارش به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این محفل با دلی اندوهناک و چشمانی اشکبار با قرائت فاتحه آخرین وداع خود را با زنده یاد شهبازی انجام دادند.

در این آیین علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، محمد علینظری رئیس سازمان بسیج رسانه و حمید کرمی رئیس سابق خانه مطبوعات و از پیشکسوتان رسانه استان در وصف زنده یاد سامی شهبازی مطالبی را بیان کردند.

سامی شهبازی از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی روز گذشته به علت عارضه سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سامی شهبازی نمایندگی روزنامه رسالت، ریاست اسبق بسیج رسانه، مسئول کانال خبری ایلام بیدار و ریاست خانه مطبوعات و رسانه های ایلام را در کارنامه کاری خود داشت که به شهادت عمده اهالی رسانه ای استان در دوره خدمت خود خانه مطبوعات ایلام را متحول کرد.

فوت ناگهانی و غیر منتظره این خبرنگار باسابقه و رییس خانه مطبوعات استان ایلام جامعه رسانه ای استان را در بهت و حیرت فرو برده است.

پاییز سال گذشته نیز ویروس کرونا باعث درگذشت پژمان مهدوی فر پیشکسوت دیگری از عرصه خبر استان ایلام شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.