تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

از نظر مشارکت سیاسی جزو سه استان برتر کشور هستیم + گزارش تصویری

از نظر مشارکت سیاسی جزو سه استان برتر کشور هستیم + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست با اصحاب رسانه به نقش بی بدیل اصحاب رسانه در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: با بکارگیری ظرفیت توانای رسانه در کنار معتمدان و متنفذان با حضور پرشور مردم حماسه ای دیگر رقم زده شد.

 

ایشان با بیان این که از نظر مشارکت سیاسی در زمره ی سه استان برتر از نظر مشارکت سیاسی بودیم، بار دیگر از نقش خبرنگاران در ترغیب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات تقدیر کرد و گفت: تلاشگران رسانه تمام تلاش خود را در راستای دعوت مردم به حضور در انتخابات از چند ماه گذشته به کار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در ادامه سخنان خود به امید آفرینی و روحیه وحدت و همدلی و امید بخشی اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: اگر این مشارکت گسترده و نقش پر رنگ رسانه در این همدلی در سایر استان ها تکرار می شد، نرخ مشارکت بیشتر از میزان ثبت شده بود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار مردم را پیروز واقعی انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم سرنوشت خود را با توجه به مشکلات اقتصادی رقم زدند و امیدوارم در ادامه تحول اقتصادی در پی داشته باشد.

 

امام جمعه ایلام از خرید نامشروع آرا به عنوان مهم ترین آسیب انتخابات سخن به میان آورد و افزود: نامزد انتخاباتی با خرید آرا نمی تواند سعادت خدمت به مردم را داشته باشد. ایشان اضافه کرد: وظیفه اصحاب رسانه این است که  بدون واهمه و شجاعانه وارد میدان مبارزه با خرید آرا شوند تا افراد متخلف در جامعه منزوی شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: برنده انتخاباتی با آرای خریداری شده باید مورد سرزنش قرار بگیرد تا دیگر شاهد اینگونه وقایع ناگوار و تکان دهنده نباشیم.

 

امام جمعه ایلام در ادامه این دیدار صمیمانه با تسلیت درگذشت جانسوز حاج سامی شهبازی مرحوم پژمان مهدوی و ولدبیگی، گفت: همه ما مسافر یک کاروان هستیم و روزی ما هم باید به سوی مقصد نهایی رهسپار شویم.

 

لازم به ذکر است تعدادی از خبرنگاران به بیان نکته نظرات خود در زمینه انتخابات پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.