تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان در راستای پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان در راستای پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰
نگاه اقتصاد

 

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رحمت الهی شامل حال مردم عزیز ایران گردیده و در میان مشکلات موجود و توطئه های رنگارنگ دشمنان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پرشور، حماسی و آگاهانه برگزار گردید.

جامعه اسلامی کارمندان انتخاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رابارآی اکثریت قاطع به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس جمهور منتخب و مردم بصیر و شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گوید.

امید است به فضل خداوند قادر متعال این پیروزی ملت ایران با صحنه های شگفت انگیزی که به وجود آوردند آغاز تحول و تغییر در مدیریت کشورو با حضور مدیران دانشمند،صالح حفیظ و امین و ضدفساد در هیئت دولت جدیدو سایر سطوح مدیریتی کشور باشد.

کشور عزیزمان ایران از ظرفیت ها و نعمت های مادی، معنوی و انسانی عظیمی برخوردار است که با مدیریت متعهد، متخصص، دلسوز و پاک دست می تواند مشکلات موجود را حل و موجب رشد کشور و رضایت مردم عزیز در ابعاد گوناگون گردد.

جامعه اسلامی کارمندان کشور برای ایجاد تحول اداری با تمام توان مدیریتی و کارشناسی با جان و دل آماده همکاری و در خدمت دولت جدید مردمی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.

 

جامعه اسلامی کارمندان کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.