تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

باند سرقت سیم های برق در سیروان دستگیر شدند

باند سرقت سیم های برق در سیروان دستگیر شدند
ایلام - جانشین فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری باند سه نفره سرقت سیم های برق و کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان سیروان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ شهاب عزیززاده روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در سطح شهرستان سیروان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره ضد سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود ، ردپای اعضای یک باند سارق سیم برق را شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی دو عملیات جداگانه موفق پلیسی ، باند سه نفره سارقان سیم برق و کابل مخابراتی را در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ، گفت: متهمان دستگیر شده که از افراد سابقه دار هستند، در تحقیقات فنی پلیسی به ۱۰ فقره انواع سرقت سیم برق و کابل مخابراتی اعتراف که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

سرهنگ عزیزاده، تاکید کرد: سهم شهروندان در تولید امنیت ،پیشگیری از وقوع سرقت و ‌آسیب های اجتماعی بسیار حساس و حیاتی است و از عموم مردم تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.