تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

نیروهای اورژانس ایلام به پنج هزار و ۸۷۵ ماموریت اعزام شدند

نیروهای اورژانس ایلام به پنج هزار و ۸۷۵ ماموریت اعزام شدند
ایلام -رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج هزار و ۸۷۵ ماموریت در سه ماهه اول سال جاری توسط اورژانس ۱۱۵ ایلام انجام شده است.

 

دکتر صیدنور علیمرادی روز دوشنبه در نشست مجازی با خبرنگاران ایلام اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۳ هزار و ۸۴۴ تماس با مرکز ۱۱۵ ( دیسپچ ) برقرار شد که از این تعداد برای پنج هزار و ۴۳ نفر آمبولانس به محل اعزام و ۹۱۰ مشاور تلفنی نیز انجام شده است.

وی افزود: مجموع ماموریت های انجام شده در این بازه زمانی توسط اورژانس نیز پنج هزار و ۸۷۵ مورد بوده که از این تعداد ۸۹۳ مورد حوادث ترافیکی، ۵۹۳ مورد حوادث غیر ترافیکی و چهار هزار و ۳۸۹ مورد نیز مربوط به بیماری ها و سایر موارد اورژانسی است.

رییس اورژانس ۱۱۵ یادآور شد: همچنین در این مدت ۲۳ ماموریت اورژانس هوایی انجام شده که از این تعداد هشت مورد حوادث ترافیکی و ۱۵ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی است.

دکتر علیمرادی ادامه داد: طی سه ماهه اول سال جاری یک هزار و ۲۴۲ درخواست اعزام و پذیرش به مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) منتقل شده و از این تعداد یک هزار و ۲۰۹ بیمار در بین مراکز درمانی منتقل و یک هزار و ۱۰۵ مورد در مراکز درمانی داخل استان و ۱۰۴ مورد نیز در مراکز درمانی خارج از استان پذیرش شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین ۹۳ حادثه ویژه توسط اورژانس ۱۱۵ ایلام ثبت شده که از این تعداد هشت مورد ترافیکی و ۸۵ مورد نیز غیر ترافیکی هستند.

دکتر علیمرادی اظهار داشت: ۴۳ پایگاه جاده ای و زمینی و یک پایگاه هوایی با ۳۸۰ نیرو در اورژانس ۱۱۵ ایلام مشغول خدمات رسانی به مردم استان ایلام هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.