تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

در شورای هماهنگی احزاب در ایلام عنوان شد:

اصلاح امور مستلزم همگرایی و کار انقلابی است

اصلاح امور مستلزم همگرایی و کار انقلابی است
نگاه اقتصاد

 

به گفته مهندس محمدحسین ناصری، سخنگوی شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصولگرا و انقلابی این شورا در راستای هم افزایی و انسجام وحدت بیشتر در استان تشکیل شده است.

 

این مسئول، جلوگیری از موازی کاری و اتلاف وقت نیروهای انقلابی و حفظ وحدت و اتحاد نیروها را مهم ترین عامل تشکیل شورا عنوان کرد و آن را مهمترین دغدغه نماینده ولی فقیه در استان خواند.

 

ناصری در ادامه با بیان این که انتخابات به پایان رسیده و فصل رفاقت آغاز شده است، خاطرنشان کرد: باید با کار جهادی و انقلابی دولت آقای رئیسی را کمک و همراهی کنیم.

 

سخنگوی شورای هماهنگی احزاب استان از میراث به جامانده ی دولت اصلاحات شامل ده‌ها هزار میلیارد کسری بودجه، تورم ۸۰ درصدی، بیکاری بالای ۲۰ درصد، از کار افتادن بخشی از توان هسته‌ای کشور، کاهش اعتبار پول ملی و پاسپورت ایرانی، تعطیلی ۶۰ درصد توان تولیدی کشور، فضای مجازی رها شده و ده ها مورد دیگر سخن گفت و تصریح کرد: اصلاح امور با تکیه بر گفتمان امام و رهبری شدنی و مستلزم همگرایی و کار انقلابی است.

ناصری با اشاره به این که این مقطع یک مقطع خاص تاریخی است، افزود: باید با کار وتلاش فراوان اعتماد عمومی مردم را برگرداند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: اولین جلسه شورای هماهنگی احزاب و تشکل های نیروهای انقلاب و اصولگرا در دوره اقدام مبارکی است که دکتر حیدری مبتکر آن و مورد حمایت شورای وحدت استان است و این انسجام باید هر روز بیشتر شود.

 

ناصری همچنین از حجت الاسلام احمدی رئیس شورای وحدت استان به عنوان انسانی وحدت گرا نام برد و افزود: شورای وحدت استان با مدیریت ایشان و محوریت نماینده ولی فقیه در استان فصل تازه ای از انسجام جبهه انقلاب برای تعالی استان تجربه خواهد کرد.

 

سخنگوی شورای وحدت در پایان گفت: دست خداوند همراه با جماعتی است که باید به جنگ ناکارآمدی های برود.

 

در این جلسه معیارهای انتخاب یک استاندار جهادی و انقلابی در تراز گام دوم انقلاب مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.