تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

۸۰ مبتلای کرونا در ایلام بستری هستند

۸۰ مبتلای کرونا در ایلام بستری هستند
،

 

ایلام – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هم اکنون ۸۰ مبتلای کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند که ۲۶ مورد آنها مربوط به روز گذشته است.

 

محبوب رستم زاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از موارد جدید بستری ۱۲ نفر مربوط به مهران به عنوان شهرستان قرمز استان و پنج نفر نیز مربوط به ایلام، چهار نفر آبدانان، ۲ نفر دهلران و چرداول و دره شهر هر کدام یک نفر است.

 

وی یادآور شد: شهرستان ایلام با ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر همچنان بالاترین آمار مبتلایان را در استان دارد و بعد از آن آبدانان با چهار هزار و ۲۸۴ نفر و ایوان با چهار هزار و ۱۶۱ نفر در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در مجموع تا کنون ۴۰ هزار و ۲۲۵ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۸۰۷ نفر از آنها جان خود را از دست داده و ۳۸ هزار و ۹۶۵ نفر نیز بهبود یافته اند.

 

رستم زاد اضافه کرد: هم اکنون شهرستان مهران در وضعیت قرمز کرونا، شهرستان های ایلام، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونای جهش یافته هندی در استان ایلام مشاهده یا ثبت نشده است، تاکید کرد: قدرت سرایت کرونای دلتا بسیار شدیدتر است اما با رعایت توصیه‌ها و دستور العمل های بهداشتی می‌توان از ابتلا مصون ماند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.