تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

گل‌محمدی:

امیدوارم فردا روز بازیکنان پرسپولیس باشد

امیدوارم فردا روز بازیکنان پرسپولیس باشد
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه بازیکنان پرسپولیس شرایط سختی دارند، اما امیدوارم فردا روز آنها باشد و بتوانند نمایش خوبی را به اجرا بگذارند.

 

«یحیی‌ گل‌محمدی» امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک افزود: با تیمی به نام آلومینیوم اراک بازی داریم که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و بسیار منسجم است.

وی ادامه داد: فردا روز راحتی برای پرسپولیس نیست و باید بتوانیم جدا از دوندگی و ایجاد موقعیت، برای رسیدن به پیروزی تمرکز بالایی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه بازیکنان پرسپولیس شرایط سختی دارند، اما امیدوارم فردا روز آنها باشد و بتوانند نمایش خوبی را به اجرا بگذارند.

گل‌محمدی تصریح کرد: در بازی رفت به دلیل اشتباهات واضح داوری باختیم. یک گل‌مان آفساید اعلام شد و زمانی که یک بر صفر جلو بودیم، باید یکی از بازیکنان حریف اخراج می‌شد، قبل از گل دوم حریف نیز خطایی صورت نگرفت.

وی تاکید کرد: همیشه شرایط سخت داوری را درک می‌کنیم و این موضوع را می‌دانیم داوران با حداقل دستمزد و حداکثر سختی کار تلاش می‌کنند. باید از همه آنها تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد: اگر هر تیمی جای ما بود از هم می‌پاشید و این موضوع را صادقانه می‌گویم، اما بچه‌های ما و انرژی مثبت هواداران پرسپولیس را زنده کردند. تمرکز ما روی کار خودمان است مشکلاتی که داریم هیچ تیمی ندارد.

گل‌محمدی اظهار داشت: بار سختی‌ها و مشکلات مالی باشگاه روی دوش بازیکنان بوده است. بدهی‌ به برانکو،‌ بودیمیر و سایر بدهی‌ها وجود داشته؛ هر چند این مسائل در ظاهر نباید به بازیکنان ربط داشته باشد، اما بیشترین فشار روی دوش بازیکنان بود و هنوز هم وجود دارد.

وی افزود: متاسفانه در لیگ و فوتبال این موضوع باب و رایج شده که هر تیمی بیشتر اعتراض و هوچی‌گری را کند امتیاز هم می‌گیرد. این مسأله در چند سال گذشته به ویژه یکی دو سال اخیر خیلی باب شده است. تیم‌ها به جای تمرکز روی فوتبال و تیم های خود،‌ مدام درباره این و آن صحبت می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: بعضی‌ها از تیم‌ها صحنه‌ای که آفساید بود به گل رسیدند و شلوغ‌کاری کردند. تیم دیگری در دو بازی رفت و برگشت مقابل همین آلومینیوم اراک سه پنالتی به ضررش گرفته نشد و چهار امتیاز کسب کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه ۱۹ تیر در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.