تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

جانشین فرمانده سپاه ایلام:

۱۰ تانکر آبرسانی از ایلام به خوزستان ارسال شد

۱۰ تانکر آبرسانی از ایلام به خوزستان ارسال شد
،

 

ایلام – جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: با توجه تنش آبی بوجود آمده برای بخش هایی از استان خوزستان ۱۰ دستگاه تانکر آبرسانی بمنظور کمک به مردم این استان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، سرهنگ قدرت الله کریمیان روز سه شنبه اظهار داشت: بنابر به درخواست سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان مبنی بر تامین تانکر آبرسانی و در راستای تداوم رزمایش کمک های مؤمنانه و با پیگیری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام این اقدام انجام شد.

وی افزود: این تانکرها با استفاده از ظرفیت سپاه، ادارات و شرکت ها با ظرفیت جمعا ۱۷۰ هزار لیتر برای آبرسانی و خدمت رسانی به مردم خوزستان ارسال شد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: سپاه همواره در کنار مردم و در ارائه خدمات بی منت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و خود را سرباز پا به رکاب برای خدمت به مردم می‌داند.

وی تاکید کرد: برای برون رفت از مشکلات کشور نیازمند وحدت و همدلی هستیم و از همه دعوت می کنیم در مسیر دلسوزی و همدلی در راستای توسعه و اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۸۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف با تخصص‌های گوناگون است که در مواقع لزوم چون حواث طبیعی، اپیدمی بیماری و محرومیت‌زدایی در تمامی نقاط استان فعالیت می‌کنند.ب

بخشی از روستاها و مناطق حاشیه‌ای خوزستان به دلیل خشکسالی و کمی بارش ، با مشکل کم آبی و بی آبی روبه‌رو هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.