تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

سردارشکارچی شهادت ضرغام پرست را تسلیت گفت

سردارشکارچی شهادت ضرغام پرست را تسلیت گفت
تهران- سخنگوی نیروهای مسلح در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید ضرغام‌پرست را به مردم ایثارگر و شهیدپرور خوزستان و به ویژه خانواده آن شهید تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، در متن پیام سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی آمده است: شهادت مدافع نظم و امنیت کشور شهید ضرغام پرست به دست مزدوران جنایتکار و جیره خواران وابسته به آمریکا ، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود خبیث در ناآرامی‌های اخیر در استان خوزستان را به ملت انقلابی ایران اسلامی، مردم ایثارگر و شهید پرور خوزستان و به ویژه خانواده محترم شهید و نیروهای مدافع نظم و امنیت کشور ( نیروی مهربان و مقتدر انتظامی) تسلیت می‌گویم.

سخنگوی نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح در رسیدگی به حل مشکلات مردم عزیز و غیور خوزستان قهرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم در کنار مردم بزرگوار خوزستان و سایر نقاط کشور بوده و دست جنایتکاران وابسته به دشمنان این کشور را با اقتدار تمام قطع خواهد نمود و با حمایت مردم بصیر و انقلابی برای حفظ و ثبات امنیت کشور، مقتدرانه اقدام خواهد کرد.

همزمان با شب عید قربان (مورخه ۲۹ تیر ۱۴۰۰)، اشرار مسلح و معاند، ستواندوم “ضرغام پرست” را حین انجام ماموریت امنیت، به شهادت رساندند و یک مأمور دیگر را مجروح کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.