تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود

بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود
ایلام _ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام‌ گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری باید در مرحله نخست به گفتمان و سپس به مطالبه عمومی آحاد مردم از مسئولان تبدیل شود.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور روز چهارشنبه در نشست تخصصی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع منشوری جامع از سوی مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: این بیانیه که در ارتباط با سه مقطع زمانی پیش از انقلاب، چهل سالگی انقلاب و چشم انداز انقلاب خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان انتشار یافته تنها برای امروز و امسال نیست، بلکه ابعاد و اثرات این نامه بدون شک در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه آنچه برای عموم مردم و دلسوزان این نظام و انقلاب ضرورت دارد، مطالبه گری بندها و موارد این منشور است، تاکید کرد: تجربه چهل سال گذشته نشان داده هر کجا مردم در صحنه بوده حضور پر رنگ آنها به تسریع و تحقق امور کمک کرده و نسخه شفابخش مشکلات بزرگ و کوچک بوده است.

چراغی پور یادآور شد: همه گروه ها و دستگاه ها باید در جهت تبیین، تحلیل، تجویز، ترویج و تحقق گام های عملیاتی این سند درخشان ۴۰ سالگی انقلاب قدم بردارند.

وی بیان کرد: در این راستا برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت های و ایام الله انقلاب اسلامی به عنوان شعائر نظام اسلامی همواره باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان متولی اصلی اجرای این برنامه ها و مناسبت ها بی تردید جایگاه ویژه و رسالتی عظیم و خطیر بر عهده دارد.

۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.