تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار در ایلام را لغو کرد

کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار در ایلام را لغو کرد
ایلام - رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: به دلیل محدودیتهای ناشی از وضعیت قرمز استان بر اثر کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار لغو شد.

 

سجاد صیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک‌ فرارسیدن روز خبرنگار افزود: با توجه به شرایط حاد کرونا، برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار امسال محدود به چند برنامه خواهد بود و هیچ جشن و گردهمایی حضوری برگزار نخواهد شد.

وی به اختتامیه جشنواره چهارم فصلی مطبوعات استان اشاره‌ کرد و گفت: این آیین با حضور استاندار و جمعی از مدیران و خانواده زنده یاد حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر از درگذشتگان رسانه استان عصر امروز شنبه در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار خواهد شد.

رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های ایلام ادامه داد: همچنین پیش از برگزاری این آیین از خانواده در گذشتگان رسانه استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر می شود.

صیدی از افتتاح میدان رسانه همزمان با روز خبرنگار امسال در شهر ایلام خبر داد و گفت: همچنین همزمان با ۱۷ مردادماه با حضور اصحاب رسانه استان و ادای احترام آنها به درگذشتگان رسانه استان در بهشت رضا یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام‌گرفته به مناسب ۱۷ مردادماه و بزرگداشت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات تقدیر خواهد شد.

صیدی از استاندار ایلام و دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در اجرای آیین اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات و بزرگداشت روز خبرنگار تقدیر کرد.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار در ایلام فعالیت دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.