تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

خداحافظی مسی از بارسلونا    * ✍️مهـدی محمدی

خداحافظی مسی از بارسلونا    * ✍️مهـدی محمدی
نگاه اقتصاد

هر سلامی خداحافظی را در پی خود دارد. لیونل مسی اسطوره بی چون و چرای فوتبال حال حاضر دنیا و باشگاه بارسلونا پس از سال ها توپ زدن در این باشگاه‌ و درو کردن جام های مختلف با پیراهن این باشگاه، با اشک  این باشگاه را ترک کرد.

مسی در کنفرانس مطبوعاتی رسماً با چشمانی اشک بار خداحافظی خود را از بارسلونا اعلام کرد. این خبر برای هواداران بارسلونا کابوس بزرگی بود، ولی برای پاری سن ژرمن ها  خوشحالی بی حدی به دنبال داشت.

مسی که۲۱سال از عمر ورزشی خود را در لباس پیراهن آبی اناری بارسا گذرانده،  قطعا نیمی از احساسات خود را در این باشگاه به جا گذاشته و هر زمان بازی بارسلونا باشد، نیم نگاه ویژه ای به بازی تیم سابقش  خواهد داشت.

او غیر از حرفه ای بودن با توپ در مستطیل سبز، دارای اخلاق حرفه ای هم هست. یک ضرب المثل هست که بیان می کند.:درختی که ثمر می گیرد سَر خم می کند و این مثال در رفتار و کردار مرد آرژانتینی به وضوح پیداست و شاید نیم اعظمی از طرفدارانش به خاطر همین افتادگی و بزرگ‌منشی اش است که مجذوب او شده اند.

طی روزهای آینده و قبل از شروع قرارداد دو ساله اش، مادرید را به مقصد پاریس ترک می کند‌ و برای معاینات پزشکی راهی پایتخت فرانسه می شود. مسی چه ارادی یا غیر ارادی تصمیم گرفته است که دو سالی  در باشگاه پاری سن ژرمن توپ بزند و کارنامه ی درخشانی هم در این باشگاه برای برگی از تاریخ به یادگار بگذارد‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.