تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام کشف شد

مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام کشف شد
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از کشف تعداد ۲۴ دستگاه ماینر و مبدل تولید ارز دیجیتال به ارزش ۹ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز یکشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت : بمنظور اجرای طرح جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری و استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در شهر ایلام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی پس از انجام اقدامات فنی، موفق به شناسایی مزرعه ارز دیجیتال در این واحد مسکونی شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از کارگاه موصوف تعداد ۲۴ دستگاه ماینر و مبدل غیر مجاز و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ارزش دستگاه های مکشوفه توسط کارشناسان را ۹ میلیارد ریال اعلام کرد ‌و یادآور شد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۲ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در دره شهر

فرمانده انتظامی دره شهر گفت: ۲ هزار و ۴۴۷ قلم لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمد زمان بیگی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: ماموران با تلاش و انجام اقدامات پلیسی محل دپوی این اقلام خارجی و قاچاق را در منزلی مسکونی و در یکی از روستاهای شهرستان پیدا کردند.

فرمانده انتظامی دره شهر ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از این منزل تعداد ۲ هزار و ۴۴۷ قلم لوازم آرایشی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف و یک متهم در این راستا دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال تعیین کرده اند، گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده بمنظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.