تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

مدیرکل پست استان با کارکنان واحدهای مختلف ستادی و اجرایی دیدار کرد

مدیرکل پست استان با کارکنان واحدهای مختلف ستادی و اجرایی دیدار کرد
نگاه اقتصاد

 

هدایت فیلی مدیرکل پست استان در دیدار با کارکنان واحدهای مختلف ستادی و اجرایی تصریح کرد: خدمت مطلوب و صادقانه به همنوعان و تلاش و کوشش در جهت مرتفع نمودن موانع و مشکلات مردم از خصوصیات بارز کارکنان نمونه و شاخص در دستگاههای اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، در این بازدید که روز پنج شنبه چهارم شهریور ماه جاری همزمان با گرامیداشت ایام هفته دولت و روز کارمند صورت گرفت، مدیرکل پست استان ضمن دیدار صمیمی با کارکنان از واحدهای مختلف ستادی، اجرایی و تجزیه و مبادلات بازدید و از نزدیک با آنان گفتگو کرد.

فیلی از تلاشهای شبانه روزی کارکنان پست استان بویژه کارکنان واحدهای تجزیه و توزیع، مبادلات و موزعین که مهمترین و حساسترین نقش اساسی شبکه پستی کشور را بر عهده دارند تقدیر کرد و افزود: روز کارمند نیز تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و موانع و ایجاد آرامش در جامعه است.

مدیرکل پست استان گفت: بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی شهیدان رجایی و باهنر، می‌تواند الگویی بارز از خدمتگزاری صادقانه به مردم باشد تا ما نیز همواره در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان تأسی نماییم.

فیلی در پایان از زحمات بی وقفه و تلاشهای شبانه روزی کارکنان پست استان و شبکه پستی کشور که علاوه بر شرایط سخت کاری و حجم انبوه مراسلات وارده و صادره به خصوص خریدهای اینترنتی مردم در این ایام بدلیل شیوع بیماری کرونا در کشور که همواره و با مشقات بسیار از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت به عموم هموطنان و جلب رضایت آنان دریغ نورزیده اند نیز تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.