تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۱۸

 انبار احتکار روغن موتور در ایلام کشف شد

 انبار احتکار روغن موتور در ایلام کشف شد
ایلام - رییس پلیس امنیت اقتصادی ایلام از کشف انبار احتکار روغن موتور به مقدار بیش از ۶ هزار لیتر در شهر ایلام خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ مهدی کیانی روز چهارشنبه اظهار داشت: بنابر دریافت خبری مبنی بر احتکار روغن موتور ماشین توسط فردی سودجو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی محل انبار، پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی نسبت به بازرسی از محل انبار اقدام و مقدار ۶ هزار و ۷۷۰ لیتر انواع روغن موتور احتکار شده ماشین های سبک و سنگین کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ایلام با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شده، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی روغن احتکاری را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف ۱۹۱ قلم لوازم برقی قاچاق در هلیلان

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: ۱۹۱ دستگاه لوازم برقی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ مجتبی مهدیان اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل سیمره ، هنگام کنترل خودروهای عبوری، یکدستگاه سواری پراید را بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی ماموران از این خودرو ۱۹۱ قلم لوازم برقی قاچاق شامل جارو برقی، سرخ کن، چرخ گوشت که همگی خارجی و فاقد مدارک گمرکی بود کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده ۳۵۰ میلیون ریال توسط کارشناسان اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، بمنظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری عامل شرارت در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عامل شرارت در این شهرستان خبر داد و گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است.

سرهنگ منوچهر مکی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد شرارت و چاقوکشی در یکی از روستاهای شهرستان دهلران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، یادآور شد: با تحقیقات تخصصی و بررسی های بعمل آمده توسط پلیس، عامل این شرارت، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ مکی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی و ملکی اعلام کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.