تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

۱۴۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد در سیروان اجرا شد

۱۴۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد در سیروان اجرا شد
ایلام - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیروان گفت: ۱۴۰ طرح اشتغالزایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای نیازمندان و مددجویان این شهرستان توسط این نهاد مردمی اجرایی شده است.

 

نورخدا شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: به منظور اشتغالزایی و توانمندسازی نیازمندان امسال بیش از ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این افراد مجری پرداخت شده است.

وی گفت: ۵۴ طرح اشتغالزایی از محل پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکها ، ۵۵ طرح راهبری شغلی درزمینه ارائه خدمات دامپروری و تولید نان سنتی و ۳۰ طرح نیز از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان اجرا شده است.

شیرمحمدی،ایجاد مشاغل بومی متناسب با ظرفیت منطقه را از اهداف کمیته امداد این شهرستان ذکر کرد و یادآور شد: شغل های ایجاد شده در این شهرستان عمدتاً در زمینه های صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی بوده که از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد سیروان با عنوان اینکه برگزاری دوره های آموزشی حرفه آموزی در راستای توانمندسازی خانواده ها از دیگر خدمات کمیته امداد شهرستان به مددجویان مستعد اشتغال است، بیان کرد: طی این مدت برای تعداد ۶۰ نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال با رعایت پروتکل های بهداشتی دوره حرفه آموزی برگزار شده است.

شهرستان سیروان به مرکزیت لومار دارای یک شهر، ۲ بخش، چهار دهستان و ۵۸ روستا است و در فاصله ۶۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.