تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

کرونا ۶ ایلامی دیگر را به کام مرگ کشاند

کرونا ۶ ایلامی دیگر را به کام مرگ کشاند
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا طی شبانه روز گذشته در استان ۶ فرد دیگر را به کام مرگ کشاند و مجموع فوتی های استان تا این لحظه به یک هزار و هشت نفر افزایش یافت.

 

دکتر محمد کریمیان روز جمعه اظهار داشت:  از فوتی های شبانه روز گذشته سه مورد مربوط به ایلام، یک نفر دهلران، یک نفر ملکشاهی و یک نفر مربوط به سیروان است.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۱ ابتلای جدید کرونا شناسایی و مجموع مبتلایان استان به ۵۶ هزار و ۵۹۰ نفر افزایش یافت و مجموع بهبودیافتگان نیز ۵۴ هزار و ۷۷۶ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته ۶۷ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان هم اکنون ۳۰۶ نفر است.

دکتر کریمیان ادامه داد: از بستری های جدید ۱۴ نفر مربوط به ایلام، ۱۱ نفر آبدانان، ۹ نفر مهران، هشت نفر ایوان، پنج نفر چرداول، چهار نفر دره شهر، ۱۰ نفر دهلران، ۲ نفر سیروان، یک نفر مکلشاهی، یک نفر چوار، ۲ نفر هلیلان یک نفر نیز مربوط به چوار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان های ایلام، آبدانان، ملکشاهی، مهران، هلیلان، چرداول، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان های دره شهر، سیروان و بدره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.