تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۰

تمامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر این هفته واکسینه می‌شوند

تمامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر این هفته واکسینه می‌شوند
تهران - معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی‌تکنیک تهران) اعلام کرد: فرایند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از روز گذشته (شنبه) آغاز شده و تا پایان هفته تمامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر واکسینه می‌شوند.

 

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای به دانشجویان خود اعلام کرد که با توجه به اضافه شدن لیست دانشجویان این دانشگاه به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشجویان غیربومی با رزرو نوبت در شهر خود و دانشجویان بومی نیز از طریق سامانه salamat.gov.ir می توانند نسبت به دریافت نوبت واکسیناسیون در مراکز بهداشتی منتخب شهر تهران اقدام کنند.

دانشگاه امیرکبیر در ۲ هفته آتی برنامه واکسیناسیون خود را برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان جامانده ادامه خواهد داد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه همچنین به دانشجویان خود اعلام کرد که با توجه به تخصیص دز کافی واکسن به دانشگاه، نگرانی از بابت کمبود یا عدم تخصیص واکسن نداشته باشند.

براین اساس، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز می‌توانند روزانه نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و دانشجویان کارشناسی غیرساکن در فاز هفتم خوابگاه (وضعیت آموزشی فعال) به ترتیب اعلام شده ورودی ۹۵ و به قبل روز شنبه، ورودی ۹۶ روز یکشنبه، ورودی ۹۷ روز دوشنبه، ورودی ۹۸ روز سه‌شنبه و ورودی ۹۹ روز چهارشنبه واکسینه شوند و دانشجویان خارج از این ‌ترتیب در اولویت نوبت نخواهند بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.