تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

به بهانه ۸ سال ایثار و وفاداری؛

ایلام؛ مدافع وطن!/به دردهای«آلامتو» پایان دهید!

ایلام؛ مدافع وطن!/به دردهای«آلامتو» پایان دهید!
.

 

فاطمه محمدمرادی/ شهادت هنر می خواهد و زن و مرد نمی‌شناسد و هر کسی توانایی رسم یک ماکت شهادت را داشت او سیمرغ بلورین بهشت را لایق می شود. پس تا می‌توانید در رسم ماکت شهادت دقیق باشید، زیرا هرکه کارش پاک تر و تمیزتر باشد، همیشه برنده است، پس کاری کنیم که در رسم آینده خود دخیل باشیم.!

دفاع یعنی همگان بدانند لاله ها همیشه در خط مقدس عاشقی پایدار ایستاده اند و تا همبستگی هست، دفاع نیز کماکان باقی است.!

دفاع یعنی استان هایی که بی منت نیروهای رزمنده خود را به جبهه فرستادند تا دشمنان بدانند تا اسلام هست، دفاع همچنان جاری است.!

دفاع یعنی استان شهید پرور «ایلام» همیشه در صحنه ی نبرد بوده و هست و این عشق به میهن تا وقتی ادامه دارد که از جان گذشتگی و جهاد بی وقفه مهیاست.!

استان ایلام در راه دفاع از اسلام، ارزش های اسلامی و حراست از میهن، بالغ بر سه هزار شهید تقدیم کرده است و مردمانی دارد که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و فدای انقلاب کرده اند و ایثار در راه اسلام، جزء لاینفک آرمان شان است.!

خیلی از رزمنده های این استان به درجه جانبازی و ایثارگری رسیده اند اما حیف قدرشان را ندانسته و نمی‌دانیم.!

نمی‌دانیم که آنها جان ارزشمند خود را فدا کرده اند تا ما با آرامش و امنیت کامل زندگی کنیم، نمی‌دانیم آنها هم می‌توانستند به جبهه نروند و آسوده زندگی کنند اما غیرت شان نگذاشت که یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد و مثل لاله پرپر شدند تا ما پرپر نشویم.!

دفاع مقدس یکی از ارزشمند ترین دوران برای همگان بویژه شهدای عزیز بود، زیرا بین مرگ و شهادت، شربت شهادت را که لیاقت می خواست، با آرامش نوشیدند و آسمانی شدند.!

کاش مسئولان بدانند که مردم استان ایلام، در راه اسلام از همه لحاظ تمام و کمال پای کار بوده اند اما به حقی که شایسته شان بوده و هست، نرسیده اند.!

کاش مسئولان بدانند در استانی که میهن اش را همچون جانش می داند، هنوز از خود گذشتگی هست ولی بیکاری درد مردم را هزار برابر کرده است و این مایه ی دلسردی است، جوانانی هستند که نان آور خانه هستند و برای حداقل های زندگی درمانده اند زیرا حقوق ثابتی ندارند و چشم به راهند شاید احدی از راه برسد و آنان را به کارگری قبول کند.!

در این استان هنوز جوانان و خانواده هایی هستند که آنقدر زیر بار گرانی کمر خم کرده اند که نمی توانند مایحتاج خانواده را تامین کنند و زندگی شان مانند چادر سیاهی است که حتی یک گل رنگی داخل اش نباشد و قلب شان آنقدر از درد بیکاری شکسته است که دیگر با هیچ مرهمی بازسازی نمی شود.!

کاش رئیس جمهور و هیئت دولت برای«آلامتو» استانداری مجرب، کار بلد، توانمند، در طراز اول شایستگی و در شأن مردمان این دیار انتخاب کنند و به آلام دردناک این استان که به «دروازه عتبات عالیات» و «پایتخت اربعین» مزین و معروف است، پایان دهند.

امیدواریم مسئولان به یاد همان شناخته شدگان و خوشنامان سرنوشت که به «شهداء» معروف اند، هوای این استان را داشته باشند تا از این دلتنگی ها رهایی یابد و از قفس فقر و توسعه نیافتگی آزاد گردد و به سوی عرش پرواز کند./بازتاب ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.