تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

نماینده ایلام در مجلس خبرگان:

جهت گیری دولت سیزدهم حرکت در جهت برقراری عدالت اجتماعی است

جهت گیری دولت سیزدهم حرکت در جهت برقراری عدالت اجتماعی است
ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت گیری دولت سیزدهم حرکت در جهت برقراری عدالت اجتماعی و کاهش آلام اقشار ضعیف جامعه است.

 

آیت‌الله سعیدی گلپایگانی روز جمعه در جریان دیدار رییس‌جمهوری با نخبگان، علما، خانواده شهدا ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم اظهار داشت: بخشی از امنیت این مرز بر دوش خود اهالی مرزنشین این استان بوده‌ اما با وجود همه فداکاری‌ها ایلام یکی از استان‌های محروم کشور است.

وی ادامه داد: به فضل الهی رییس‌جمهوری کارش را با توکل بر خدا و اعتماد بر مردم آغاز کرده‌ و به‌ همین دلیل دولت مردمی یک اسم با مسما برای کابینه جدید است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری افزود: از ابتدای دولت جدید رییس‌جمهور و اعضای دولت در دل مناطق محروم حضور پیدا کرده‌اند و تمام دغدغه آنها تحقق منویات رهبر انقلاب مبنی بر خدمات رسانی مطلوب به مردم و تلاش برای رفع یا کاهش مشکلات و خواسته های جامعه است.

سعیدی گلپایگانی یادآور شد: غلفت از پیگیری امور و کارها به این علت است که فرمایش و بیانات رهبر معظم انقلاب زمین مانده‌ اما تمام کارها و برنامه های رییس‌جمهوری و کابینه جدید در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: برای رییس‌جمهوری و اعضای دولت روز شنبه و جمعه فرقی ندارد و در تمام طول هفته همواره به‌دنبال کار و تلاش برای ارائه خدمت به مردم و آبادانی کشور هستند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر همین رویه و تلاش برای توجه به فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا بکند، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد و تلاش شبانه روزی دولت جدید موجب دلگرمی و امیدواری مردم برای دریافت خدمات بهتر و مطلوب تر می شود.

وی با اشاره به مشکل بیکاری جوانان استان ایلام ادامه داد: موضوع اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج جوانان ایلامی نیز با مشکلات متعددی روبه‌رو است که نیازمند توجه جدی دولت‌مردان است.

سعیدی گلپایگانی ابراز امیدواری کرد: باید همگی صبر انقلابی داشته باشند زیرا حل مشکلات زمان‌بر است، اما جهت‌گیری دولت و نظام جهت‌گیری مثبتی است و این امیدواری وجود دارد که پیچ‌وخم‌های فعلی و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌ جمهوری صبح روز جمعه در چهارمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی و انتظامی استان قرار گرفت.

رییس جمهوری در این سفر از سامانه گرمسیری و طرح‌های کشاورزی بازدید به عمل می‌آورد.

دیدار با مردم و نخبگان، حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری در استان ایلام است.

وزرای کابینه نیز از دیروز به تدریج به استان ایلام آمده‌اند.

رییس جمهوری پیش از این به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سفر کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.