تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

امام جمعه ایلام:

اشتیاق موکب‌داران برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات بی نظیر است

اشتیاق موکب‌داران برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات بی نظیر است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اشتیاق موکب‌داران برای پذیرایی و خدمات دهی به زائران اربعین حسینی بسیار بی نظیر و وصف ناشدنی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران، خدمات رسانی مواکب به زائران را بسیار رضایت بخش ذکر کرد و اظهار داشت: همه مواکب آمادگی لازم را برای پذیرایی و خدمات دهی به زائران بازگشتی از عراق دارند.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران توسط نیروی انتظامی و امنیتی فراهم شده و سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان نیز با تمام توان پای کار هستند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: وسایل حمل و نقل نیز برای انتقال زائران بلافاصله پس از ورود به کشور مهیاست و مسافران پس از ورود به کشور با اتوبوس های مستقر شده در مرز مهران می توانند راهی شهرهای محل سکونت خود شوند.

کریمی تبار با قدردانی از مواکب و تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی استان تاکید کرد: در کنار این دستگاه ها برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره اربعین، نیروهای مسلح بصورت همه جانبه و شبانه روزی پای کار بودند.

به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است

بر اساس موافقت مسئولان عراقی امسال تنها ۶۰ هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آنها تنها بلیط رفت داشتند و بدون شک برای بازگشت از مسیر مرز مهران به کشور باز می‌گردند.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.