تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳

استاندار ایلام:

کالاهای فاقد استاندارد توان رقابت در بازارهای جهانی را ندارند

کالاهای فاقد استاندارد توان رقابت در بازارهای جهانی را ندارند
ایلام - استاندار ایلام با صدور پیامی ضمن تبریک هفته ملی استاندارد، گفت: کالاهای فاقد کیفیت و استانداردهای تعریف شده، در بازارهای رقابتی جهانی حرفی برای گفتن ندارند.

 

‍به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام، نوذری استاندار ایلام به مناسبت هفته  ملی استاندارد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروزه استاندارد در همه جنبه های زندگی نقش مهمی دارد و تنها محدود به کالاها و خدمات نیست بلکه حوزه های کلانی چون انرژی، حمل و نقل ، صنعت ساختمان و یا گردشگری و فناوری اطلاعات را در برمی گیرد.

تاکید بر اهمیت و جایگاه ممتاز استانداردها، کلیدی ترین مؤلفه نیل به چشم انداز  توسعه پایدار در کشور است و در شرایطی که رقابت در بازارهای بزرگ بین المللی منوط به دستیابی به کیفیت بالا و منطبق با استاداردهای جهانی است، تولیدی که فاقد کیفیت و استانداردهای لازم باشد دربین مشتریان جهانی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

در استان ایلام نیز ضرورت دارد تا با ترویج، توسعه و ارتقای فرهنگ استاندارد در سطوح مختلف جامعه و رقابتی کردن کیفیت ارائه خدمات و کالاها ضمن پاسخگویی به مطالبات و دغدغه های شهروندان در این راستا و افزایش سطح رضایت مندی مخاطبان و مشتریان زمینه یکی از محوری ترین مولفه های زندگی امن و توام با رفاه و مسیر رشد و توسعه تولید و صنعت استان را فراهم کنیم.

ضمن تبریک ۲۲مهر، روز جهانی استاندارد به همه تلاشگران متعهد و سخت کوش سازمان استاندارد ایران به ویژه کارکنان با انگیزه و پرتلاش استاندارد ایلام، امیدوارم با هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت ارتقاء استانداردها بیش از پیش در حفظ و حراست از سلامتی و امنیت جامعه منشا خیر و اثر باشید./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.