تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

مدیرکل سابق کمیته امداد:

درآمد ایتام ایلام ۲ برابر شد

درآمد ایتام ایلام ۲ برابر شد
ایلام - مدیرکل سابق کمیته امداد ایلام از افزایش ۲ برابری درآمد ایتام در استان خبر داد و گفت: این رقم از ۱۲ میلیارد تومان به در سال ۹۸ به ۲۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

 

قنبر موسی نژاد روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد استان ایلام با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار داشت: کمیته امداد ایلام از نظر تحقق برنامه ایران همدل رتبه نخست کشور را کسب کرد و در ابتدای این برنامه ۱۰ هزار بسیجی حامی نیازمندان شدند.

وی ادامه داد: استان ایلام با تلاش همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و اهتمام روحانیون، رتبه پنجم کشور از نظر تحقق برنامه زکات در کشور را کسب کرد.

مدیر کل سابق کمیته امداد ایلام یادآور شد: با اقدامات انجام شده همه مددکاران هم اکنون هیچ فرزند یتیمی در استان بدون حامی نیست و میانگین پرداختی حامیان کشور به ایتام ۵۰۰ هزار در ماه است که این عدد در ایلام ۹۰۰ هزار و بالاتر از میانگین کشوری است.

موسی نژاد تصریح کرد: بیش از ۹۰ هزار مددجو در این استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که با ایجاد طرح های اشتغالزایی و توانمندسازی کمیته امداد این رقم سالانه کاهش می یابد.

وی بیان داشت: کمیته امداد ایلام با تلاش همه جانبه همکاران در استان و شهرستان ها و اهتمام مدیران مرکز توانست بیشترین اعتبارات حوزه اشتغالزایی را جذب کند و جزو استانهای برتر کشور از نظر اشتغالزایی مددجویان باشد.

مدیر کل سابق کمیته امداد ایلام اضافه کرد: پس از شیوع کرونا که دورکاری کارکنان ادارات طبق مصوبات ستاد کرونا در دستور کار قرار گرفت این مهم نه تنها خللی در کار شبانه روزی مددکاران کمیته امداد استان خللی وارد نکرد بلکه اهتمام همکاران بنده برای خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان بیشتر شد.

در این آیین از زحمات و تلاش های قنبر موسی نژاد تجلیل و طی حکمی از سوی رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کشور رضا طاهری بعنوان مدیر کل کمیته امداد ایلام معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.