تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

شهدای مدافع حرم سرمایه گرانسنگ کشور و مقاومت اسلامی هستند

شهدای مدافع حرم سرمایه گرانسنگ کشور و مقاومت اسلامی هستند
اراک - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدای مدافع حرم با آگاهی رشادت در راه دین و ولایت مجاهدت کردند و با نثار خونشان سرمایه‌ گرانسنگی برای کشور و مقاومت اسلامی محسوب می‌شوند.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز پنجشنبه در آئین سالروز شهادت سردار شهید مدافع حرم عبدالله خسروی، افزود: شهید «عبدالله خسروی» نمونه یک مجاهد واقعی در مسیر انقلاب اسلامی بود که حیات با برکت خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی گذراند و در آزمون نبرد با استکبار جهانی و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) سربلند بیرون آمد.

وی توضیح داد: شهدای مدافع حرم امنیت آفرین هستند چرا که در دشوارترین شرایط با مجاهدت همه‌جانبه دغدغه خدمت به مردم و جامعه اسلامی را عملیاتی کردند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: مردم با استقبال پر شکوه از پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم لبیک به آرمان و راه شهدا را اعلام کردند که نمونه آن تشییع میلیونی شهید سلیمانی توسط مردم بود که مردم بار دیگر با ارزش های اسلامی با اقتدار بیعت کردند.

سردار کریمی، دفاع همه جانبه از ارزش‌های الهی و خدمت به مردم را مهمترین پیام امروز شهدا برای اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: اکنون الگوهای واقعی جوانان ، شهدای مدافع حرم هستند، بنابراین وظیفه داریم سیره و رفتار آنان را به درستی تبیین کنیم.
وی  اظهار داشت:ولایت‌مداری  از ویژگی های برجسته شهید خسروی بود که حیات با برکت خود را در مکتب اهل بیت(ع) ، انقلاب اسلامی و ولایت گذراند که مجاهدت های وی در دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به ویژه در آزادی شهر تدمر همواره ماندگار است.
سردار کریمی  با بیان اینکه اخلاق‌مداری از دیگر ویژگی‌های بارز شهید خسروی بود، افزود: این شهید والامقام با شجاعت و روحیات برجسته و مهارت بی‌نظیری که در حوزه رزم و غواصی که داشت در عملیات‌های شناسایی پیشتاز بود و در واقع حاج عبدالله نابغه اطلاعات و عملیات بود که با مدیریت قوی، ابتکار و خلاقیت در بسیاری از صحنه های عملیاتی و میدانی خوش درخشید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: این شهید با پشتکار، سختکوشی و با انگیزه فراوان، مجاهد واقعی خدا بود  که با مقاومت و ایستادگی هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم حماسه‌آفرین شد.
استان مرکزی هفت هزار و ۱۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.