تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

دستگاه های اجرایی در اجرای قانون هوای پاک تعارف را کنار بگذارند

دستگاه های اجرایی در اجرای قانون هوای پاک تعارف را کنار بگذارند
نگاه اقتصاد - مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: دستگاه های اجرایی در اجرای قانون هوای پاک که منافع عموم مردم را تأمین می کند تعارف را کنار بگذارند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام، آیت قیصربیگی در جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان ایلام گفت: ماده ۱۷ قانون هوای پاک، صراحتأ به تکالیف ارگانهای دولتی و مردم را تعیین کرده و در جهت کنترل آلودگی هوا، تنظیم و اخذ گواهینامه سلامت موتورخانه ها الزامی است.

وی افزود: در جهت اجرای ماده ۱۸ قانون هوای پاک، شرکت پخش فرآورده های نفتی استان باید پیگیری های لازم در راستای تأمین سوخت استاندارد و اجرای طرح کنترل، هدایت و بازیافت بخارات بنزین بعمل آورد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام نیز در این جلسه گفت: قانون هوای پاک، یکی از مهمترین قوانین در حوزه حفاظت از محیط زیست است که علاوه بر حفظ منافع ملی، در سطوح محلی و استانها نیز تکالیف مشخصی برای دستگاه های اجرایی اندیشیده است.

غلامرضا ابدالی بیان داشت: اجرای ماده ۲۰ قانون هوای پاک، یکی از الزامات در بخش کشاورزی است که با عدم آتش سوزی در مزارع و مراتع، علاوه بر حفظ منابع خاک کشور، از آلودگی هوای محیط نیز جلوگیری می شود.

وی از سازمان جهادکشاوری استان خواست با انجام اقدامات ترویجی بین کشاورزان و مرتعداران از تکرار آتش سوزی در مزارع جلوگیری نمایند.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.