تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

رانندگان سرعت مطمئنه را به علت لغزندگی جاده های ایلام رعایت کنند

رانندگان سرعت مطمئنه را به علت لغزندگی جاده های ایلام رعایت کنند
ایلام - رییس پلیس راه ایلام از بارش باران و لغزندگی جاده ها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی وسرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز شنبه اظهار داشت: بارش های اخیر موجب لغزندگی سطح جاده های استان شده است و بنابراین رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده تردد کنند تا از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی و جاده ای جلوگیری شود.

وی افزود: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذیر خواهد شد.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی باید با رعایت تمهیدات لازم از حوادث ترافیکی پیشگیری شود و علاوه بر آن رانندگی در جاده های لغزنده مهارت خاص خود را برای هدایت خودرو می طلبد.

کهزادی بیان کرد: جاده های مواصلاتی با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا رانندگی که قصد تردد در جاده ها را دارند قبل از حرکت، از سالم بودن سیستم برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه ایلام ادامه داد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها پیشگیری شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.