تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

امام جمعه ایلام: بیانیه گام دوم سند ارزشمندی برای تحقق آرمان های نظام اسلامی است

امام جمعه ایلام: بیانیه گام دوم سند ارزشمندی برای تحقق آرمان های نظام اسلامی است
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ثمره خون شهدا تربیت نسلی برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی است، گفت: بیانیه گام دوم سند ارزشمندی برای تحقق آرمان های نظام اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار  با  جمعی از مربیان پرورشی استان با گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان بسیجی شهید «حسین فهمیده»، اظهار کرد: امام راحل، به خوبی دشمن را شناخت و موضع گیری به جا و مناسب در برابر دشمن داشت و نگذاشت جبهه بندی های داخلی باعث اختلاف شود.

حجت‌الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه مرزبندی اعتقادی در جمهوری اسلامی یکی از مبانی است که حضرت امام راحل داشت، گفت: فراموش نکنیم انقلاب اسلامی به ما چه عزتی داد، هرچند  الان مشکلاتی در حوزه معیشت داریم، اما نباید فراموش کنیم در یک جنگ نابرابر هستیم و در مقابل دنیا ایستاده ایم و انقلاب ما زمینه ساز نهضت حضرت حجت بن الحسن(عج) در سطح جهان است، ما داریم پنجه در پنجه استکبار جهانی زورآزمایی می کنیم و خدا را شکر روز به روز انقلاب ما نورافشانی بیشتری در سطح جهان دارد و قدرت آمریکا و طرفدارانش رو به زوال است

امام جمعه ایلام با اشاره به قانون ذلت بار کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی، خاطرنشان کرد: ننگ تر از آن امکان نداشت که نماینده های مردم در حکومت شاه این حق توحش را بپذیرند و خروجی آن این بشود که یک مقام آمریکایی هر جنایتی انجام دهد و حتی شخص شاه شکایت و اعتراضی نداشته باشد، امام به خاطر تحقیر مردم ایران قیام کرد و آنها تصور نمی کردند که انقلاب پیروز و استمرار پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خدارا شکر قدرت ما به جایی رسیده است که پیشرفته ترین پهپاد آمریکا با موشک تولید داخل مورد هدف قرار می گیرد و پایگاه عین الاسد که قوی ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه است است، موشک باران می‌شود و آنها جرات عکس‌ العملی نداشتند، این از دستاوردهای انقلاب و استکبار ستیزی است، در کنار این عظمت ها هزینه هم دادیم، هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان داد مردم تسلیم پذیر نیستند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: ثمره ی خون شهدا تربیت نسلی است که برای پاسداری از این سرمایه عظیم در اختیار شما قرار می گیرند، انسان‌هایی که باید به مقام خلیفه الهی و جانشین خدا در زمین برسند در اختیار ما هستند تا آنها را تربیت کنیم و اینجاست که نقش شما به عنوان مربی و معلم مشخص می شود و انجام کاری که انبیای الهی داشتند برای ما فراهم شده است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش برای اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور بود و نیروهای خود باخته و مرعوب فرهنگ دشمن تلاش کردند که اجرا شود ولی خدا راشکر در برابر توانمندی که ما داریم و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که چنانچه اجرا شود اصلا چیزی نیست که با سند ۲۰۳۰ قابل مقایسه باشد، در سند ۲۰۳۰ انسان را در حد حیوان تنزل داده و اینجا او برای مقام کرامت عالی که دارد می خواهد تعالی پیدا کند، بیانیه گام دوم یک سند فوق العاده ارزشمندی است که باید روی آن کار شود و اجرایی شود، در اختیار ماست.

امام جمعه ایلام خطاب به مربیان پرورشی، ابراز کرد: این جایگاه مبارک و ارزشمندی که خداوند روزی شما کرده است و این شغلی که خداوند به شما به عنوان مربی روزی داده است که انسان بسازید ارزشمند است و باید قدردان آن باشید و این فرصت برای ما تکلیف ساز هم هست و شکر آن را اینگونه به جا بیاوریم که یک فرد به عنوان معلم پرورشی چقدر می تواند با رفتارش سرنوشت دانش آموز را تغییر دهد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: وقتی معلم با محبت با دانش آموزان برخورد کند، دانش آموز سعی می کند مثل او باشد و نصیحتهایش را اجرا کند، وقتی مهارت‌های تاثیرگذار بر دیگران روز به روز در جامعه گسترش پیدا کند و تبدیل به تخصص می شود ما هم باید خودمان را از این مهارت‌ها برخوردار کنیم.

وی گفت: در برابر فضای مجازی که دارد جوانان ما را قتل و عام می کند ما چقدر می توانیم در برابر آن تأثیر گذار باشیم؟ و چقدر توانستیم این انسان‌هایی که به ما سپرده شده اند را به خدا وصل کنیم؟ معلمی که در محیط کارش آنچنان تاثیرگذار است که دانش آموزان خود را به مسجد هدایت می کند که به عنوان پایگاهی که متعلق به خداوند است و مامنی در برابر شبیخون فرهنگی و سنگری در برابر هجمه های ناجوانمردانه است و این اقدام ارزشمند را به خوبی انجام می دهد.

وی اضافه کرد : دانش آموزان با مربیان پرورشی باید آنچنان ارتباط عاطفی برقرار کند که دانش آموزان به عنوان مَحرم با او در ارتباط باشند و خروجی این کارها نسلی می شود که آینده کشور را بیمه می کند./ایلام-خبرگزاری شبستان

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.