تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۷

۸۵۴ نفر توسط گروه جهادی شریان امید در هلیلان رایگان ویزیت شدند

۸۵۴ نفر توسط گروه جهادی شریان امید در هلیلان رایگان ویزیت شدند
ایلام - مسوول گروه جهادی پزشکی "شریان امید" در هلیلان گفت: با تلاش و اهتمام پزشکان و نیروهای جهادی ۸۵۴ نفر توسط گروه شریان امید در شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان بصورت کاملا رایگان ویزیت شدند.

 

علی اکبر ابوالحسنی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تیم پزشکی جهادی شریان امید متشکل از پزشکان پژوهشکده رویان، گروه جهادی شهید وزوایی دانشگاه صنعتی شریف، گروه جهادی بیمارستان شهید مدنی است.

وی افزود: این تیم از صبح امروز پنجشنبه کار خود را برای ویزیت بیماران در شهرستان محروم هلیلان آغاز کرده است و تا بعد از ظهر فردا چهارم آذرماه فعالیت خواهند داشت.

مسوول گروه جهادی پزشکی شریان امید در هلیلان ادامه داد: متخصصان زنان و زایمان و نازایی، اورولوژی و ناباروری مردان، متخصص تغذیه و رژیم درمانی، ارتوپد و متخصصان داخلی در این گروه به مدت ۲ روز بصورت رایگان بیماران این شهرستان را ویزیت می کنند.

ابوالحسنی بیان داشت: تمامی متخصصان تیم جهادی شریان امید در ۲ مرکز خدمات درمانی شهر توحید ( مرکز شهرستان هلیلان) و مرکز درمان دستغیب شهر کهره فعالیت دارند.

وی با قدردانی از دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان ( بنیاد علوی) گفت: میزبانی و امور خدمات این گروه بر عهده بنیاد علوی است و در سنوات قبل نیز که گروه جهادی دانشگاه شریف به دهستان زردلان این منطقه برای محرومیت زدایی و کار عمرانی در روستاها اعزام شده بود نیز این بنیاد پای کار بود که جای قدردانی دارد.

مسوول گروه جهادی پزشکی شریان امید در هلیلان تصریح کرد: همه با هم با همدلی و همکاری باید در راستای رفع مشکلات مناطق محروم کشور تلاش کنیم و گروه شریان امید باید بعنوان یک الگو در سراسر کشور تکرار شود و گروه هایی خودجوش به این شکل در بخش های مختلف عمرانی و پزشکی و سایر حوزه بدون هیچ چشم داشتی و تنها در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم حضور یابند و به مردم خدمت دهند.

صبح روز پنجشنبه تیم جهادی متشکل از متخصصان پزشکی پژوهشکده رویان و دانشگاه صنعتی شریف با عنوان تیم شریان امید با همکاری متخصصان جهاد دانشگاهی و با کمک بنیاد علوی وارد هلیلان شدند و به مدت ۲ روز پنج شنبه و جمعه سوم و چهارم آذرماه تمامی بیماران این شهرستان را بصورت رایگان ویزیت خواهند کرد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.