تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

کنگره شهدای ایلام، نقش جبهه میانی را در دفاع مقدس معرفی می کند

کنگره شهدای ایلام، نقش جبهه میانی را در دفاع مقدس معرفی می کند
ایلام - جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فرصت مناسبی برای معرفی نقش جبهه میانی در دوران دفاع مقدس است.

 

سردار قدرت اله کریمیان روز شنبه در آیین کاشت سه میلیون اصله نهال در مهران به مناسبت برگزاری کنگره شهدایی استان اظهار داشت: برنامه های کنگره و آثار آن تا سالیان مدید در ایلام ماندگار خواهد بود.

وی افزود: برای ماندگاری بیشتر آثار و برکات کنگره ۴۳ خدمت عام المنفعه تعریف شده که نهال کاری عرصه ها به نام و یاد شهیدان یکی از این خدمات است.

جانشین سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام ادامه داد: وجود شهدا همواره منشا و مبنا خیر و برکت بوده و اکنون کنگره این خوان معنوی را در سراسر استان گسترانده است.

سردار کریمیان با بیان اینکه تکریم شهدا و خدمات رسانی به نام و یاد شهدا همان حمایت از آرمان های انقلاب است و در این راستا همه اقشار جامعه و مسوولان در قبال شهدا مسوول هستند.

وی به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیجیان در همه عرصه ها بی منت و خودجوش حضور دارند و با اتکا به اراده و همت خود به مصاف مشکلات می روند.

کریمیان تاکید کرد: تحکیم نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام از اهداف والای بسیج است و مشارکت و حضور اقشار مختلف در صحنه های مختلف این موضوع را به اثبات رسانده است.

به گزارش ایرنا، آیین کاشت سه میلیون اصله نهال در اراضی بیابانی مهران با حضور معاون جنگل های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، مدیرکل ترویج و مشارکت های مردمی این سازمان، جمعی از خانواده های شهدا، مسوولان استان و شهرستان مهران برگزار شد.

کاشت سه میلیون اصله نهال در راستای برگزاری کنگره و به نیابت از هر شهید سه هزار نهال با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان تا پایان اسفندماه سال جاری انجام می پذیرد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.