تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

تاکید نماینده ایلام بر تعیین تکلیف کارگران میدان نفتی آذر

تاکید نماینده ایلام بر تعیین تکلیف کارگران میدان نفتی آذر
ایلام - نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از پیگیری پروژه‌های نفت و گاز استان خبر داد و گفت: تعیین تکلیف کارگران بیکار شده در میدان نفتی آذر مهران و اولویت استخدام نیروهای بومی و توسعه میادین نفت و گاز را در این وزارت‌خانه پیگیری شد.

 

سارا فلاحی روز سه شنبه در گفت و گویی با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و جمعی از مدیران این وزارتخانه از پیگیری مسائل استان در حوزه این وزارتخانه خبر داد و اظهار داشت: در این دیدار قرار شد در خصوص بیکار شدن حدود ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات و حراست میدان نفتی آذر شهرستان مرزی مهران پس از بهره برداری زیر نظر شرکت نفت و گاز غرب مدیریت شود.

وی افزود: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این خصوص دستورات لازم را صادر کردند که این افراد بیکار نشده و موقعیت کاری آنها مانند گذشته حفظ شود.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس وشرای اسلامی  با بیان اینکه یکی دیگر از خواسته‌ها، استخدام نیروهای بومی در شرکت‌های نفت و گاز استان است، یادآور شد: ترتیبی اتخاذ شود در این میدان‌هایی که شروع به کار کرده و یا به بهره برداری می‌رسند، اولویت با استفاده از نیروهای بومی استان باشد که در این خصوص نیز با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در صورتجلسه نهایی قید شد که اولویت استخدام نیروهای بومی استان ایلام چه در حوزه خدمات و چه در حوزه بهره برداری، یکی از شرایط حضور پیمانکاران در مناقصات باشد .

فلاحی بیان کرد: بنا به دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین این شرکت‌های نفت و گاز استان  ایلام موظف شدند در خرید نیازمندی‌های خود اولویت‌شان خرید از بازار استان ایلام باشد.

وی تاکید کرد: در این جلسه بر توسعه میادین نفت و گاز استان خصوصا میدان گازی بیجار تاکید و برنامه هایی در نظر گرفته شد که با حصول نتایج اولیه آن جزئیات بیشتر در اختیار مردم شریف استان قرار خواهد گرفت.

همچنین شرکت «متن» نیز در خصوص توسعه میادین نفتی مشترک ایران و کشور عراق آمادگی خود را اعلام کرد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.