تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۸

۱۰۰ روز با دولت مردم،

نماینده مجلس: عملکرد موفق ۱۰۰ روزه دولت امیدآفرینی کرد

نماینده مجلس: عملکرد موفق ۱۰۰ روزه دولت امیدآفرینی کرد
همدان- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات تحول‌آفرین دولت سیزدهم گفت که عملکرد موفق ۱۰۰ روزه دولت آیت الله رئیسی در حوزه‌های مختلف امید و نشاط در بین مردم و جامعه ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام “احد آزادیخواه” روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: با وجود تمام سنگ‌اندازی‌ها، موانع و مشکلات، دولت در این مدت در حوزه‌های مختلف ورود جدی داشت.

وی ورود جدی دولت در تامین کالاهای اساسی را شاهکار دانست و افزود: زمانی رئیس جمهوری دولت را تحویل گرفت که انبارهای کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی کم و بیش خالی بود که این خود یک مشکل در حوزه امنیت غذایی کشور محسوب می شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: از طرفی دولت با فاکتورهایی همچون شرایط تحریمی کشور، کمبود ارز، کسری بودجه و بدهکاری، کار خود را آغاز کرد، اما در همان هفته‌های نخست موضوع امنیت غذایی حل و انبارهای کالاهای اساسی همچون روغن، شکر و گندم تامین شد.

به اعتقاد وی دولت گرانی‌ها را قبول دارد و همه تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار گرفته است ، اما در تامین کالاهای اساسی به دلیل سوء مدیریت‌ها، کشور با کمبود مواجه بود و تامین این کالاها یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین اجرای طرح واکسیناسیون در کشور را از دیگر اقدامات موفق دولت برشمرد و گفت: با وجود همه موانع و مشکلات، دولت به اندازه‌ای واکسن وارد و تولید داخل را بارور کرد که امروز نزدیک به همه جامعه هدف دُز اول و دوم واکسن را تزریق و بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز دُز سوم را دریافت کرده‌اند و تلفات ناشی از کرونا از ۷۰۰ به ۷۰ نفر کاهش یافته است.

وی همچنین به عملکرد موفق دولت سیزدهم در روابط بین‌الملل، مذاکرات وین و حضور کشورهای مختلف به ایران و سفر هیات‌های ایرانی به دیگر کشورها گفت: این امر بیانگر فعالیت جدی سیاست خارجی دولت است که در کنار مذاکرات، روابط با کشورهای مختلف را دنبال می‌کند و این خود یک امید مضاعف است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی قرارداد سه‌جانبه گازی ترکمنستان به جمهوری آذربایجان را نیز کاری بسیار ارزشمند دانست و گفت: مردم ایران سال‌هاست تعطیلی آن را دیده بودند و ضربه جدی به سیستم گازی کشور وارد کرده بود که با اهتمام دولت این کار به قرارداد رسید و در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، دولت مردمی سیزدهم به طور رسمی با محوریت آیت الله رییسی از روز ۱۲ مرداد امسال، زمام امور کشور را برعهده گرفت و با تلاش شخص رییس جمهوری و مجلس شورای اسلامی، هیات دولت فعالیت خود را به صورت رسمی از اوایل شهریور آغاز کرد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.