تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳

باران روزهای پایانی آذر میهمان ایلام می شود

باران روزهای پایانی آذر میهمان ایلام می شود
ایلام - رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های خود قرار می دهد.

 

مجتبی میهن پرست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: فعالیت اصلی این سامانه از ظهر جمعه هفته جاری شروع می شود و تا روز یکشنبه هفته آینده این بارش ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دامنه پراکنش این سامانه ریزشی در روزهای شنبه و یکشنبه نواحی شمالی و از جمعه تا یکشنبه مناطق جنوبی و شرق است و کل استان را در این مدت در بر می گیرد و به صورت نقطه ای در برخی مناطق تقویت می شود.

میهن پرست ادامه داد: از امروز هوای نقاط مختلف استان تحت تاثیر این سیستم بارشی ابرناک شده و احتمال بارش پراکنده باران در روز پنجشنبه دور از ذهن نیست.

وی اضافه کرد: وزش باد، کاهش دمای سه تا پنج درجه، رگبار، رعد و برق، صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد از جمله پیامدهای جوی این سامانه است.

وی در مورد قدرت ریزشی این سیستم هم یادآور شد: بر اساس بررسی الگوهای ماهواره ای میزان بارش ها از متوسط به بالا بوده و برای آن هشدار رنگ نارنجی صادر شده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای سال جاری آبی تاکنون دره شهر با ۶۶ میلیمتر بیشترین بارش و مهران با ۲.۱ ملیمتر کمترین دریافت نزولات جوی را داشته مقدار بارش های شهر ایلام هم ۳۱.۵ میلیمتر بوده است.

میزان بارش ها در سال آبی جاری تاکنون کمتر از حد نرمال بوده است./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.