تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

استاندار ایلام: بنیاد برکت یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان در ایلام سرمایه گذاری کرده است

استاندار ایلام: بنیاد برکت یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان در ایلام سرمایه گذاری کرده است
ایلام - استاندار ایلام گفت: بنیاد برکت با مشارکت بخش خصوصی یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان در این استان در بخش های مختلف سرمایه گذاری کرده است.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست بررسی اشتغال و سرمایه گذاری بنیاد برکت در ایلام اظهار داشت: بنیاد برکت بعنوان یک نهاد انقلابی در راستای توانمندسازی اقشار محروم جامعه با ارایه تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد طرح اشتغالزایی خدمات ماندگاری انجام داده است.

وی با قدردانی از نهادهای انقلابی نظیر بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت به دلیل سرمایه گذاری و حمایت از اقشار محروم جامعه در ایلام افزود: توجه به مناطق محروم برای این نهادها در اولویت است که رسالت مهم آنان را نیز تحقق می بخشد.

استاندار ایلام ادامه داد: بنیاد برکت می تواند در بخش تکمیل زیرساخت های اربعین در ایلام نیز تعیین کننده باشد، چرا که کارکرد ایلام بعنوان یک استان مرزی که قطب اربعین محسوب می شود یک کارکرد ملی است.

بهرام نیا تاکید کرد: مشارکت بنیاد برکت و نهادهای انقلابی در تکمیل زیرساخت های اربعین علاوه بر توسعه استان می تواند خدمتی ماندگار برای زائران عتبات عالیات باشد چرا که حدود ۶ میلیون زائران عتبات عالیات در ایام اربعین که حدود ۶۰ درصد زائران ایرانی است از مرز مهران وارد عراق می شوند.

وی بیان داشت: بنیاد برکت با مشارکت بخش خصوصی می تواند در راه اندازی کارخانه یخ و ایجاد سردخانه در مرز مهران که بویژه در ایام اربعین بسیار ضروری است اقدام کند که  تحقق این مهم از یکسو موجب برخوردار شدن استان و از سوی دیگر خدمتی به زائران عتبات عالیات است.

استاندار ایلام اضافه کرد: چنانچه بنیاد برکت در کنار استمرار سرمایه گذاری در بخش های مشاغل خانگی و دامپروری، بخشی از سهم سرمایه گذاری در ایلام را به سمت تکمیل زیرساخت های اربعین سوق دهد. بطور قطع رضایتمندی مردمی را نیز در پی خواهد داشت./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.