تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

کاهش ۴۳ درصدی تصادفات فوتی در ایلام

کاهش ۴۳ درصدی تصادفات فوتی در ایلام
نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش 43 درصدی تصادفات فوتی ، 9درصدی تصادفات جرحی و 2درصدی تصادفات خسارتی درون شهری خبر داد.

 

سرهنگ”علی احمد شاوردی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در استان ایلام طرح های مختلف و بازدارنده ای از جمله گسترش فعالیت های فرهنگی، اصلاح مهندسی برخی معابر و نقاط حادثه ساز، اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر انجام که نتیجه آن کاهش حوادث رانندگی درون شهری شده است.

وی افزود: کاهش ۴۳ درصدی تصادفات فوتی، کاهش ۹درصدی مجروحین تصادفات و همچنین ۲درصدی  تصادفات خسارتی از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ایلام نوید بخش مسئولیت پذیری، مشارکت و فرهنگ بالای شهروندان در کنار برخی اقدامات بازدارنده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان این تلاش ها و اقدامات را نشان از عزم جهادی پلیس در جهت کاهش حوادث ناشی از رانندگی و تصحیح رفتارهای ترافیکی و فرهنگ سازی برای نسل نوجوان و جوان جامعه برشمرد و به مردم توصیه کرد: با رعایت حقوق دیگران در امر رانندگی الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان و آیندگان باشیم و با رعایت آن پلیس را در ارائه ی خدمات مضاعف یاری کنند.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.