تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

انتصاب نخستین مدیرکل استانی بنیاد شهید بر اساس فرایند «شمسا»

انتصاب نخستین مدیرکل استانی بنیاد شهید بر اساس فرایند «شمسا»
تهران - دبیر کانون ارزیابی و انتصابات بنیاد شهید و امور ایثارگران (شمسا)‌ با اعلام ثبت‌نام ۴۴۶۷ نفر در این سامانه، از انتخاب و انتصاب نخستین مدیرکل استانی بنیاد بر اساس فرایند کانون ارزیابی و انتصابات بنیاد شهید و امور ایثار گران «شمسا» خبر داد.

 

اسکندر یارنسب با اعلام این خبر افزود: شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده سیاست و رویکرد جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتخاب و انتصاب مدیران است و همکاران متقاضی طبق ضوابط و مقررات در سامانه شمسا ثبت‌نام و پس از موفقیت و کسب شرایط لازم به کانون ارزیابی دعوت می‌شوند.

وی ضمن تشکر از استقبال همکاران و متقاضیان برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون شمسا، اعلام کرد: در هر دو مرحله فراخوان، تعداد ۴۴۶۷ نفر در سامانه ثبت‌نام و تعداد ۳۰۵۹ نفر در آزمون شرکت کردند که ۲۶۴۳ نفر آزمون را به پایان رسانده‌اند و ۴۱۶ نفر موفق به اتمام آزمون نشدند.

یارنسب افزود: این حسن اعتماد و اطمینان و استقبال قابل قدردانی است و حسب سیاست و رویکرد جدید بنیاد همه انتصابات بر اساس فرآیند شمسا، انجام خواهد شد. در کانون ارزیابی با روش‌های علمی و استاندارد و ابزارهای فنی از بین افراد متقاضی در هر پست، افرادی که حائز شرایط بهتر و امتیاز بیشتر باشند به کمیسیون انتصابات معرفی می‌شوند.

انتصاب نخستین مدیرکل استانی بنیاد شهید بر اساس فرایند «شمسا»

وی درباره انتصاب مدیران بر اساس فرآیند شمسا گفت: در کمیسیون انتصابات به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، برنامه‌های پیشنهادی و تخصصی افراد بررسی، ارزیابی و نفر نهایی که حائز شرایط بهتر در کل فرایند باشد انتخاب و پس از مراحل اداری منصوب می‌شود. در پست‌هایی که نیاز سازمان و تصمیم بنیاد بر تغییر یا جابجایی مدیریتی باشد حسب مورد از متقاضیانی که فرایند را طی کرده باشند استفاده می‌شود و در بقیه جایگاه‌ها طبق روال مدیران مستقر به ادامه خدمت مشغول هستند.

دبیر شمسا، کانون ارزیابی و انتصابات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه متقاضیانی که حد نصاب لازم را در تمام مؤلفه‌ها یا بعضی مؤلفه‌های سامانه و کانون ارزیابی کسب نکرده باشند به تناسب و فراخور نیاز دوره‌های آموزشی و مهارتی برای توانمندسازی آنها برگزار می‌شود، افزود: این افراد پس از گذراندن دوره آموزشی و موفقیت مجدداً در چرخه و فرآیند انتخاب و انتصاب قرار می‌گیرند و اسامی افرادی که حائز شرایط بودند ولی در این مرحله انتخاب نشدند در بانک اطلاعاتی ذخیره و در صورت نیاز به تغییر در پست‌های مورد تقاضا از آنان استفاده خواهد شد و تاکنون ۳۳ نفر در کانون ارزیابی دوره جدید شرکت کردند که پس از موفقیت و صدور گواهی، مدرک و گواهی آنان تا دو سال اعتبار دارد.

یارنسب خاطرنشان کرد: در استان ایلام هفت نفر متقاضی پست «مدیرکل» بودند که سه نفر حائز شرایط بوده و به کانون ارزیابی دعوت و پس از طی مراحل مورد اشاره آقای «جمال اسدی» حائز شرایط بهتر و امتیاز بیشتر شده و به عنوان اولین مدیرکل برآمده از فرآیند شمسا انتخاب و منصوب شدند.

وی تاکید کرد: با سیاست و راهبری و رهنمود رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با تأکید و تدبیر معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد در دوره مدیریت جدید، فرآیند شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده در بنیاد شهید و امور ایثارگران به زودی نهادینه، قاعده‌مند، روش مند و هدفمند و به صورت شفاف و با ابزارهای قابل سنجش و ارزیابی ملاک انتخاب و انتصاب مدیران خواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.