تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۳

قنبرپور: پرسپولیس به چهره قدرتمند و واقعی خود نزدیک‌تر می‌شود

قنبرپور: پرسپولیس به چهره قدرتمند و واقعی خود نزدیک‌تر می‌شود
تهران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انسجام تیمی سرخپوشان رفته رفته شکل بهتری به خود می‌گیرد و هر چه می‌گذرد به چهره قدرتمند و واقعی خود نزدیک‌تر می‌شود.

 

تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۲ تساوی متوالی برابر استقلال و هوادار، برابر پیکان به برتری مقتدرانه ۳ بر یک رسید تا کمی شرایطش را در جدول بهبود بخشد.

مصطفی قنبرپور پیشکسوت و مربی تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد انسجام پرسپولیس، تغییرات در خط دفاع و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس پس از دو تساوی متوالی برابر پیکان به میدان رفت و موفق شد برد مقتدرانه‌ای را تجربه کند. نظر شما در مورد این مسابقه چیست؟

پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی در این دیدار داشت و به نظر من اگر نمایشی را که مقابل پیکان ارائه داد مقابل تیم‌های قبلی حتی استقلال انجام می‌داد می‌توانست به برتری برسد.

*عملکرد تیم در این بازی چطور بود؟

به نظر من انسجام تیمی رفته رفته شکل بهتری به خود می‌گیرد و هر چه می گذرد پرسپولیس به چهره قدرتمند و واقعی خود نزدیک‌تر می‌شود. در دیدار با پیکان هم پرسپولیس خیلی خوب بازی را کنترل کرد و در نهایت هم با استفاده از کانال‌های کناری به برتری رسید.

*تعویض‌های پرسپولیس هم نقش ویژه‌ای ایفا کردند و دو گل را بازیکنان تعویضی به ثمر رساندند.

این موضوع بیانگر این است که همه بازیکنان تیم حتی نیمکت‌نشین‌ها هم شرایط خوبی دارند و پشت هر تعویض برنامه بود. واقعا تیم خوبی را این روزها از پرسپولیس شاهد هستیم.

*از دید شما پیکان تیم ضعیفی بود و یا پرسپولیس نمایش خوبی داشت که این برد مقتدرانه رقم خورد؟

پیکان یکی از باشگاه‌های خوب و ریشه‌دار در فوتبال ما است و همیشه بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد و مقابل پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت. این تیم از حضور بازیکنان با انگیزه خوبی بهره می‌برد. واقعا پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست قدرتش را به حریف دیکته کند.

*شما خودتان یک مدافع مستحکم در زمان بازیگری بودید. پرسپولیس این فصل چینش‌های مختلف را در ترکیب خط دفاع تجربه کرده است. شما کدام زوج را بیشتر برای پرسپولیس مناسب می‌بینید؟

قطعا پشت هر زوج و ترکیبی تفکرات مربی نهفته است. نمی‌توانم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنیم چرا که همه بازیکنان پرسپولیس نفرات قابلی هستند. به نظر من باید به نظر مربی در این زمینه احترام گذاشت اما حضور سیدجلال حسینی برای هر تیم و مربی نعمت است چرا که او یک رهبر واقعی است که از عقب تیمش را هدایت و به انسجام تیمی کمک زیادی می‌کند.

*به عنوان سوال پایانی. پرسپولیس امروز در جام حذفی باید به مصاف ویستاتوربین برود. این بازی را چطور می‌بینید؟

این جام، جام شگفتی‌ها است. همیشه تیم‌های دسته اولی با انگیزه چند برابر به میدان می‌روند و می‌توانند شگفتی خلق کنند. در این جام هر مسابقه حکم یک فینال را دارد اما پرسپولیسی‌ها هم قطعا تدابیر لازم را برای موفقیت در این بازی خواهند اندیشید./ایرنا

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.