تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

‍ برگزاری رویداد کارآفرینی دانش آموختگان کمیته امداد در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی

‍ برگزاری رویداد کارآفرینی دانش آموختگان کمیته امداد در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی
نگاه اقتصاد - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام  از برگزاری رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند با موضوع  علوم و فنون کشاورزی و منابع طبیعی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،شبیب جعفرزاده بیان کرد: این رویداد کارآفرینی در دهه مبارک فجر با مشارکت کمیته امداد استان ایلام و  همکاری مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ، پارک علم و فناوری، شتاب دهنده ایده پرداز ارغوان، اداره کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار می شود.

وی به محورهای این رویداد اشاره کرد و گفت: روش های نوین کشت ، پرورش دام، طیور و شیلات، سامانه های هوشمند و پایش،مشاوره و اطلاع رسانی کشاورزی و منابع طبیعی،تجهیزات نوین کشاورزی و منابع طبیعی،مکانیزاسیون کشاورزی و منابع طبیعی، امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی و منابع طبیعی و بهره وری و مدیریت بهینه منابع و نهاده ها از مهم ترین محورهای این رویداد هستند.

جعفرزاده با عنوان اینکه جامعه هدف شرکت کننده در این رویداد مددجویان دانش آموخته کمیته امداد هستند تصریح کرد: به ۳ تیم برگزیده در این رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند جوایز نقدی ارزنده ای اهداء خواهد شد.همچنین ایده هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی بهره مند خواهند شد.

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.