تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

افتتاح پروژه های مخابراتی حوزه جنوب استان ایلام

افتتاح پروژه های مخابراتی حوزه جنوب استان ایلام
نگاه اقتصاد

 

طی مراسمی با حضور مهندس علیزاده نماینده محترم مردم شهرستانهای دره شهر، دهلران، بدره و آبدانان، مهندس اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام، مهندس بیرامی مدیرکل  ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه منطقه دره شهر  و جمعی از مسئولین محلی، آئین افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان های حوزه جنوب بطور همزمان برگزار و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی؛ حشمت اسدی با اعلام این خبر افزود: در راستای ایجاد پوشش، افزایش ظرفیت و کیفیت شبکه ارتباطات سیار استان، سایت‌های BTS همراه اول روستاهای فرهادآباد، چم‌ژاب و گرزلنگر شهرستان دره شهر، روستاهای کلم، زرانگوش،جابر و صفروندی شهرستان بدره، روستاهای آب انار، بانکت وکوی کارکنان شهرستان آبدانان، روستاهای بردی، بیشه دراز، حاضرمیل و گوراب در قالب فیبرنوری uso  شهرستان دهلران  با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت: با افتتاح  ۱۲سایت جدید تلفن همراه و ارتقاء۲۱ سایت دیگر در سطح  استان ایلام، ۳۵ روستای استان به اینترنت پرسرعت همراه و فیبرنوری درقالب پروژه uso  متصل شدند.

مدیر مخابرات منطقه ایلام، ضمن تأکید بر ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی در سایر نقاط شهری و روستایی استان و استفاده از تجهیزات به‌ روز و نسل جدید تلفن همراه، هدف از بهره‌بردای سایت‌های جدید BTS تلفن همراه در قالب فیبرنوری uso در استان را برقراری پوشش تلفن همراه و توسعه تکنولوژی تلفن همراه در روستاها عنوان کرد.

او اظهار داشت: با افتتاح این سایت ها، روستا های شهرستان دره شهر، دهلران، بدره و آبدانان تحت پوشش نسل سوم تلفن همراه  قرار گرفتند و می‌کوشیم تا آینده نزدیک و پس از تامین و نصب تجهیزات جدید در این سایت‌ها، آنها را به نسل‌های بالاتر ارتقا دهیم.

اسدی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات در نقاط روستایی استان، خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه ایلام با آماده‌سازی بستر مناسب ارتباطی و مخابراتی در سطح استان، آماده خدمات‌دهی مطلوب به روستائیان عزیز و رفع هرگونه مشکل ارتباطی در کوتاهترین زمان ممکن است.

در این مراسم نماینده شهرستان‌های حوزه جنوب،  در مجلس شورای اسلامی خدمات مخابرات و فناوری ارتباطات در جنوب  استان ایلام  را مناسب خواند و برلزوم ارتقای سایت‌های ارتباطی نسل دوم به نسل سوم و چهارم در منطقه تاکید کرد.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.