تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

استاندار: انرژی، محور اصلی سند آمایش سرزمینی ایلام است

استاندار: انرژی، محور اصلی سند آمایش سرزمینی ایلام است
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های بالای استان در حوزه نفت و گاز، گفت: حوزه انرژی محور اصلی سند آمایش سرزمینی ایلام است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در ادامه رایزنی های گسترده خود در مرکز به دیدار وزیر نفت رفت و پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی به ویژه مصوبات سفر رییس جمهور به استان شد.

وی ضمن ارایه گزارشی از ظرفیت‌های مهم حوزه نفت و گاز استان، خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به این مهم شد و افزود: اولین نکته مهم در این زمینه اصلاح سند آمایش ملی در حوزه انرژی و پرداختن به نام ایلام، بعنوان استانی که دارای رتبه دوم و سوم منابع عظیم گاز و نفت کشور است.

استاندار ایلام به زیرساخت های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان اشاره و تاکید کرد: در سفر اخیر ریاست جمهور به ایلام به درستی بر این حوزه تاکید شده است و در این راستا اعتبار ویژه ای بالغ بر ۴.۴۵ میلیارد دلار بصورت ارزی اختصاص داده شده که در این راستا نیازمند اهتمام جدی دولت در تخصیص اعتبارات مذکور هستیم.

بهرام نیا، ایلام را قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور عنوان کرد و گفت: این ظرفیت باید توسعه یابد و اصرار ما هم در محور قرار گرفتن حوزه انرژی در سند آمایش سرزمینی استان به همین منظور است.

وی ادامه داد : امیدوارم با نگاه جدید دولت سیزدهم و با محور قرار گرفتن ظرفیت های مهم استان به زودی شاهد روند توسعه ایلام در زمینه های مختلف باشیم.

وزیر نفت در این دیدار نیز ضمن تقدیر از دغدغه ها و پیگیری های استاندار ایلام در حوزه انرژی، نسب به درخواست ها و مطالبات مطرح شده قول مساعد داد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.