تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

۱۵۰ ویژه برنامه یوم الله ۹ دی در ایلام برگزار می شود

۱۵۰ ویژه برنامه یوم الله ۹ دی در ایلام برگزار می شود
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بالغ بر ١۵٠ ویژه برنامه مختلف به مناسبت یوم الله ۹ دی با همکاری نهادهای مختلف در این استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام چراغی پور روز یکشنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی برنامه های ۹ دی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های بزرگداشت دهه بصیرت از ٩ تا ١٩ دی ماه در سراسر استان برگزار می شود.

وی مهمترین برنامه های این دهه را ویژه برنامه بزرگداشت یوم الله ٩ دی عنوان کرد که همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف این استان نیز برگزار می شود.

به گفته سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، این آیین در مرکز استان ساعت ۱٠ صبح روز پنجشنبه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با سخنرانی دکتر علی محمد نائینی رئیس ستاد ٩ دی کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی پور بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه های مهم دهه بصیرت در این استان عنوان کرد که ١٣ دی ماه در سراسر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه دوم نیادآور شد: بزرگداشت رحلت علامه مصباح یزدی، سالروز حمله غیورمردان سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد، قیام خونین مردم قم از دیگر برنامه های پیش بینی شده دهه بصیرت در استان بوده که تمهیدات لازم برای اجرای آنها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اتخاذ شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم برای حضور در این آیین ها دعوت کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.