تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

امام جمعه ایلام: کوتاهی دوره مدیریت از موانع تحقق توسعه پایدار است

امام جمعه ایلام: کوتاهی دوره مدیریت از موانع تحقق توسعه پایدار است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به ظرفیت های خدادادی این استان نظیر نفت و گاز، گردشگری و کشاورزی گفت: یکی از موانع محقق نشدن توسعه پایدار در استان کوتاه بودن دوره مدیریت مسوولان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، اظهار داشت: ترسیم چشم انداز و تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با نگاه کارشناسی برای رسیدن به اهداف مورد نظر بسیار ضروری است و باید با جدیت مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد هماهنگی به منظور تسریع در امور فرهنگی و اجتماعی و زیرساخت های شهری در راستای رضایت مندی عموم مردم استان از جمله مهم ترین برنامه هایی است که باید به آنها توجه شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: با رویکرد جدید و تلاش شبانه روزی و جهادی و با مشاوره از متخصصان می توانیم شاهد توسعه استان در تمامی بخش ها باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: نیروی محرکه تمامی ادارات و سازمان ها، نیروهای انسانی کارآمد، با انگیزه و توانمند است که این نیروها با تلاش و کار جهادی همچنین توکل به خداوند متعال می توانند بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی زمان کوتاه مدیریت در هر دوره را یک آسیب جدی و مانعی برای توسعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم این مهم در نظر گرفته شود تا مدیران بتواند با برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای توسعه استان تلاش کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های ایلام در تمامی بخش ها گفت: طبیعت، آب و خاک و انرژی مهم ترین ظرفیت های این استان است که باید از آنها در راستای توسعه استان استفاده شود.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: برنامه داریم با تدوین برنامه ای منسجم در راستای توسعه استان تمامی تلاش خود را بکار گیریم.

محمدسبحان حسنی افزود: استفاده از ظرفیت های ایلام در تمامی بخش ها می تواند بطور قطع تحولی عظیم در استان ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در این مقطع مهم و حساس مشکلات مردم را برطرف کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.